انتشار بیش از ۱۰۰۰ خبر تا چهارمین روز سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: طبق آمار ثبت شده در سامانه‌های رصد اخبار شهرداری تا چهارمین روز برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، ۱۰۲۰ خبر پیرامون این رویداد هنری در رسانه‌های مختلف منتشر شده است.

محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خبرگزاری‌ها، جراید، پایگاه‌های خبری، صفحات مجازی و شبکه‌های رادیو و تلویزیون مجموعه رسانه‌هایی هستند که هر روز مهم‌ترین اخبار جشنواره را منعکس می‌کنند.

وی افزود: کمیته اطلاع‌رسانی این جشنواره در سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان تشکیل شده و ضمن همکاری با اصحاب خبر و رسانه، به تولید و ارسال اخبار متنوع از نشست‌های تخصصی، فیلم‌های اکران شده، برنامه‌های جنبی و جلسات نقد، مشغول است.

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان نیز ضمن برنامه‌ریزی برای حضور اصحاب رسانه در سالن‌های مختلف سینما و نشست‌های بررسی و تحلیل آثار، تلاش می‌کند آخرین اخبار جشنواره را به سمع و نظر مخاطبان برساند و بر شور و هیجان این رویداد بزرگ بین‌المللی بیفزاید.

وی گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه‌های رصد اخبار شهرداری اصفهان تا چهارمین روز برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، ۱۰۲۰ خبر پیرامون این رویداد هنری در رسانه‌های مختلف منتشر شده که آماری کم‌سابقه است.

کد خبر 694672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.