تاریخ بازنشستگی کریس رونالدو مشخص شد

طبق گزارش‌ها، کریستیانو رونالدو، تاریخ بازنشستگی خود را تعیین کرده است، اما او به رقابت با لیونل مسی تا جام جهانی ۲۰۲۶ ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریس رونالدو برنده ۵ توپ طلا، اکنون ۳۸ سال دارد و علی‌رغم اینکه فرم عالی خود را حفظ کرده، آگاه است، روزی فرامی‌رسد که در نهایت باید کفش‌هایش را آویزان کند. با توجه به اینکه النصر و پرتغال از اهداف بلندمدت او مطلع شده‌اند، CR7 فعلاً برنامه‌ای برای خداحافظی در مقطع کنونی ندارد.

به گزارش رسانه اسپانیایی Cadena COPE، رونالدو به تیم باشگاهی خود در عربستان سعودی گفته که مایل است قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کند. این قرارداد به او اجازه می‌دهد تا برای کشورش در جام جهانی دیگری که به میزبانی مشترک ایالات متحده، کانادا و مکزیک برگزار می‌شود، حضور پیدا کند.

رونالدو پیش‌تر گفته بود که دوران حرفه‌ای او در سطح ملی، می‌تواند پس از مسابقات قهرمانی اروپا که تابستان آینده برگزار می‌شود، به پایان برسد. این در حالی است که مرد پرتغالی، طی ۲۰۱ بازی ملی برای کشورش، ۱۲۳ گل به ثمر رسانده است. با این حال، او اکنون به حضور در یک جام‌جهانی دیگر توجه دارد.

تمدید قرارداد با النصر تا پایان ۴۱ سالگی، به رونالدو اجازه می‌دهد تا در رقابت با رقیب همیشگی‌اش یعنی لیونل مسی، باقی بماند.

او مشاهده کرد که فوق ستاره آرژانتینی در جام جهانی ۲۰۲۲، درخشان بود و قهرمان شد و حالا می‌خواهد یک بار دیگر در این تورنمنت حضور پیدا کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که CR7 به دنبال بازی کردن تا اوایل سال ۲۰۲۷ است و سه فصل دیگر را پشت سر خواهد گذاشت.

کد خبر 694647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.