خون شهدا عامل استکبارستیزی و بلندشدن صدای عدالت‌خواهی در کشور است

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: اگر شهدا در راستای اعتلای امنیت کشور قهرمانانه به شهادت رسیدند، امروز میلیون‌ها نفر در کشور، صدای عدالت‌خواهی را مقابل استکبار سر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حامد زکی امروز _سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در همایش پلیس امنیت عمومی و اصناف که به مناسبت هفته انتظامی تشکیل شده بود، اظهار کرد: اگر شهدا زنده بودند با قطع و یقین می‌توان گفت که حمایت و دفاع از ولایت فقیه و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه اصلی خود می‌دانستند.

وی افزود: ما نیز به عنوان ادامه‌دهندگان راه و رسم شهدا موظف هستیم با تمام وجود عامل به دستورات و فرامین مقام معظم رهبری باشیم و به این ادای تکلیف خود عشق بورزیم.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه جنس زندگی شهدا حیات طیبه است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که خون شهدا و عمل به راه شهدا در جامعه ساری و جاری است دشمن در توطئه‌های خود شکست خواهد خورد.

حجت‌الاسلام زکی با اشاره به اینکه شهادت یک مکتب متعالی است، تصریح کرد: اگر شهدا در راستای اعتلای امنیت کشور قهرمانانه به شهادت رسیدند، امروز میلیون‌ها نفر در کشور صدای عدالت‌خواهی را مقابل استکبار سر می‌دهند.

وی با اشاره به ضرورت رواج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین قشر جوان ادامه داد: ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم آن‌ها تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم.

حجت‌الاسلام‌ زکی با بیان اینکه مدیون شهدا هستیم و راه شهدا باید ادامه داشته باشد، گفت: باب شهادت در انتظامی باز است و شاهد آن هستیم که چگونه برای دفاع از مرزها و برقراری نظم و امنیت در جای‌جای ایران اسلامی، همکاران ما به فیض عظیم شهادت نائل می‌آیند.

کد خبر 694609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.