برگزاری ویژه‌برنامه شاد برای کودکان در بیمارستان حضرت امام حسین (ع)

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با روز جهانی کودک و در سومین روز برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح با حضور دبیر جشنواره، معاون فرهنگی شهردار اصفهان و جمعی از مدیران شهری در بیمارستان حضرت امام حسین (ع) اجرا شد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه هم‌زمان با روز جهانی کودک و در سومین روز برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح اجرا شد، اظهار کرد: این برنامه‌ها با حضور دبیر جشنواره، معاون فرهنگی شهردار اصفهان و جمعی از مدیران شهری در بیمارستان حضرت امام حسین (ع) برگزار شد.

وی افزود: ابتدا جلسه‌ای با رئیس بیمارستان حضرت امام حسین (ع) برگزار شد که وی به معرفی این مرکز و خدمات ارائه شده به کودکان بیمار پرداخت.

برگزاری ویژه برنامه شاد برای کودکان در بیمارستان حضرت امام حسین (ع)

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مدیران به همراه عروسک‌ها به اتاق کودکان بیمار رفتند و در کنار اجرای برنامه‌های شاد، هدایایی از طرف مدیریت منطقه ۱۲ شهرداری به آن‌ها تقدیم شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشن شاد کردن دل کودکان و خانواده آن‌ها بود که امکان حضور در برنامه‌های سطح شهر را نداشتند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در طول سال نیز بتوانیم از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۲، برنامه‌های مفرحی را برای کودکان اجرا کنیم.

کد خبر 694572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.