لزوم ارزیابی میزان تاثیرگذاری فعالیت‌های عقیدتی و سیاسی در ابعاد مختلف

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: میزان تاثیرگذاری فعالیت‌های سازمان عقیدتی و سیاسی باید در رفتار و تعهد نیروها مشاهده شود.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله مصطفی محامی صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در دیدار رئیس و کارکنان عقیدتی و سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی ارتش زاهدان اظهار کرد: جایگاه نیروهای نظامی در حفظ تمامیت ارضی و امنیت کشور حائز اهمیت است و همه ما باید قدردان و سپاسگزار تلاش‌های نیروهای نظامی باشیم.

وی افزود: یکی از امتیازات ما در دوران دفاع مقدس جنبه‌های عقیدتی و سیاسی و انگیزه الهی نیروها بود، چرا که دشمن انواع و اقسام سلاح‌ها را در اختیار داشت، اما ایمان، تعهد و اعتقاد نیروهای ما سبب شد تا ایستادگی و با پایمردی از میهن اسلامی خود دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اگر بخواهیم دست برتر را داشته باشیم، باید این نقطه قوت خود را حفظ و تقویت کنیم که این کار دارای اقتضائاتی از جمله برنامه‌ریزی برای آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است میزان تأثیرگذاری آموزش‌ها و کسب خروجی مناسب است زیرا گاهی با وجود برگزاری دوره‌های مختلف تغییر چندانی در نیروها مشاهده نمی‌شود و در مواقعی هم یک جلسه در عمق جان آن‌ها تأثیر می‌گذارد و باید در این جهت برنامه‌ریزی و اقدام لازم را داشته باشیم.

آیت‌الله محامی با بیان اینکه انجام این کار به صورت کیفی سخت است، اما باید در حد توان آن را دنبال و برای آن شاخص‌هایی تعیین کنیم، تصریح کرد: میزان تأثیرگذاری فعالیت‌های سازمان عقیدتی و سیاسی باید در رفتار، تعهد و سایر جهات نیروها مشاهده شود.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی باید در عرصه‌های مختلف احکام، مبانی اعتقادی، معارف اسلامی، مباحث اخلاقی، تاریخ اسلام، جهان معاصر و مسائل بصیرتی باشد و محتوای کار نیز مشخص، به‌هم پیوسته و برای مخاطبان در سطوح مختلف ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در به‌کارگیری اساتید هر یک از دوره‌ها نیز باید به سایر جنبه‌های علمی، فکری و اخلاقی آن‌ها توجه داشته باشید.

کد خبر 694568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.