جشنواره فیلم کودک موجب افزایش انگیزه‌ها می‌شود

تهیه‌کننده فیلم هوک با بیان اینکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان موجب ایجاد انگیزه در فیلم‌سازها می‌شود، گفت: اگر آموزش و پرورش در جذب مخاطب کمک کند، مطالبات بهتری در حوزه فیلم کودک صورت خواهد گرفت.

علی آشتیانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تلاش برای رسیدن به هدف، خسته نشدن و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات برای رسیدن به هدف، پیام فیلم سینمایی هوک است.

وی افزود: شخصیت اصلی داستان یک کودک است که در فضایی محروم، ضعیف و بدون پدر و تحت حمایت مادر، بزرگ شده است، اما رویایی بزرگ دارد که با سختی‌ها مبارزه می‌کند تا به نتیجه برسد.

تهیه کننده فیلم هوک تصریح کرد: جنس فیلم ورزشی است از همین‌رو هوک که یکی از فنون ورزش بوکس است را برای نام این فیلم انتخاب کردیم.

وی با بیان اینکه سوالات خبرنگاران نوجوان حرفه‌ای است، گفت: کودکان و نوجوانان امید و آینده این کشور هستند.

آشتیانی پور با یادآوری اینکه آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های کشور محسوب می‌شود که طیف زیادی از مخاطبان کودک و نوجوان را در اختیار دارد، تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش در جذب مخاطب کمک کند تا رابطه کودکان با سینما بهتر شود، مطالبات بهتری در حوزه فیلم کودک صورت خواهد گرفت و در ادامه این فرآیند موجب انگیزه و تشویق فیلم‌سازان برای ادامه تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه با این کار اقتصاد حوزه فیلم‌سازی برای سینما کودک رونق خواهد یافت، گفت: جشنواره موجب ایجاد انگیزه در فیلم‌سازها می‌شود، در همین راستا ارتباطات نیز گسترش پیدا می‌کند.

کد خبر 694537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.