برنامه‌ریزی خوبی برای مسابقات هانگژو کرده بودیم / در حقمان ناداوری شد!

ملی‌پوش اصفهانی تیم اسکیت بانوان گفت: قبل از اعزام به هانگژو برنامه‌ریزی خوبی برای این مسابقات کرده بودیم و کاملا آماده دیدار با رقبای خود بودیم.

ترانه احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره مسابقات آسیایی هانگژو اظهار کرد: قبل از اعزام به هانگژو برنامه‌ریزی خوبی برای این مسابقات کرده بودیم و کاملاً آماده دیدار با رقبای خود بودیم، ۴ نفر نماینده استان اصفهان بودیم و همه به صورت متمرکز در اردوهای تیم ملی حضور داشتیم.

وی افزود: در کشور چین فقط یک روز سالن برای تمرین در اختیارمان گذاشتند، به همین دلیل سعی کردیم تمرینات خود را در محوطه دهکده ادامه دهیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم اسکیت بانوان گفت: در این مسابقات موفق به کسب مدال نقره شدم، اما در عکس‌العمل در حق من و رومینا سالک ناداوری شد، چراکه مدت زمانی که فرصت داریم حرکت کنیم سه تا پنج ثانیه است، اما داوران همین چند ثانیه هم صبر نمی‌کردند و به‌سرعت تپانچه را به صدا در می‌آوردند، همین موضوع باعث شد دیرتر حرکت کنم و نتوانم مدال طلای این مسابقات را از آن خود کنم.

وی ادامه داد: برد و باخت جزئی از مسابقه است، بازیکن باید آن‌قدر با سطح بالا وارد مسابقات شود تا این مسائل برایش آزاردهنده نباشد. ماه گذشته با رقبای خود در مسابقات فرانسه مسابقه داشتم که بازیکن اول را با برد پشت سر گذاشتم، اما از بازیکن دیگر با فاصله ۰.۰۳ ثانیه شکست خوردم.

احمدی اظهار کرد: در هانگژو بار دیگر با یکدیگر به رقابت پرداختیم که از بازیکن اول با برد عبور کردم و به بازیکن دیگر نتیجه را با ۰.۰۳ ثانیه واگذار کردم، اما هر دو توانستیم زمان‌هایمان را ۰.۱۰ ثانیه نسبت مسابقات فرانسه ارتقا دهیم.

ملی پوش اسکیت فری‌استایل بانوان با اشاره به مسابقات آتی این رشته تصریح کرد: برای مسابقات جهانی که اواخر آبان‌ماه در کشور چین برگزار می‌شود، آماده خواهیم شد تا با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام شویم. از مربی تیم تشکر می‌کنم زیرا باعث شد ۴ نفر از یک تیم به مسابقات هانگژو اعزام شوند تا بتوانیم سربلند باشیم.

کد خبر 694523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.