گران‌قیمت‌ترین بازیکن کبدی جهان را بشناسید!

محمدرضا شادلو، ملی‌پوش تیم کبدی از شهرستان نقده آذربایجان‌غربی با عقد قرارداد ۱۵ میلیارد تومانی با یک تیم هندی، عنوان گران‌ترین بازیکن کبدی جهان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آذربایجان‌غربی دارای استعدادهای فراوانی در حوزه‌های مختلف ورزشی است. یکی از این حوزه‌ها ورزش کبدی است که ستارگانی از این استان در سطح کشور و جهان خوش درخشیده‌اند.

در این راستا طی مزایده‌ای که برای بازیکنان فصل دهم لیگ ستارگان جهان برگزار شد، محمدرضا شادلو، ستاره کبدی ایران از شهرستان نقده استان آذربایجان‌غربی، با ثبت یک رکورد تاریخی با مبلغ ۲.۳۵ کرور معادل ۱۵ میلیارد تومان به عضویت تیم پانری پالتان هند درآمد.

با این اتفاق، رکورد گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ پروکبدی به عنوان معتبرین لیگ جهان در انحصار ستاره کبدی کشورمان قرار گرفت، علاوه بر محمدرضا شادلو، سه بازیکن دیگر نیز از شهرستان نقده آذربایجان‌غربی امسال در لیگ کبدی کشور هندوستان حضور خواهند داشت.

درخشش ورزشکاران نقده‌ای در معتبرترین لیگ کبدی جهان و به دست گرفتن عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ کبدی می‌تواند تلنگری برای مسئولان ورزشی استان و شهرستان برای توسعه زیرساخت‌های رشته کبدی با توجه به وجود ستارگان پرشمار در سطح نقده و آذربایجان غربی باشد تا منجر به کشف استعدادهای جدیدتر شود.

کد خبر 694516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من تورکم IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    یاشاسن خالاوغلو باشیمیز اوجادین افتخار سولدوز💪🏻 گوزوم سن محمد رضا کاکام
  • محمد IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    1 0
    یاشاسسین سولدوز قهرمانلاری یاشاسین اقای شادلو