آن چه در صحن علنی شورای شهر اراک گذشت

یکصد و یازدهمین جلسه صحن علنی شورای کلانشهر اراک به ریاست داوود قربانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در صحنه علنی شورای اسلامی شهر اراک که امروز _دوشنبه، هفدهم مهرماه_ برگزار شد، نامه دو فوریتی شهرداری با موضوع درخواست اخذ مجوز اجرایی طرح ملی شبکه فیبر نوری در شهرستان اراک که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل درخواست ارائه کرده بود رأی نیاورد و موضوع برای بررسی کارشناسی به کمیسیون بودجه و عمران شورای شهر ارجاع شد.

موضوع بعدی درخواست مجوز تأمین هزینه یک میلیارد تومانی بابت رهن یک واحد مسکونی در شهر مقدس مشهد برای اسکان مدیر هتل گلزار شهرداری به درخواست کمیسیون برنامه و بودجه بود که با ۱۰ رأی موافق تصویب شد.

به پیشنهاد کمیسیون برنامه بودجه درخواست مجوز مساعدت به موکب ارکان الهدی به مبلغ ۳۰ میلیون تومان از محل ردیف اعتباری مشخص شده با ۱۱ رأی موافق، تصویب شد.

موضوع بعدی هم به خرید دو واحد آپارتمان واقع در کوی حافظیه کوچه نسترن ۱۲ به مساحت ۱۱۷ متر مربع برای ایجاد فضای مناسب فرهنگی و سرای محله و رفع نیاز سازمان فرهنگی با رعایت تمام قوانین و مقررات حاکم بر موضوع اختصاص یافت که با ۹ رأی موافق تصویب شد.

موافقت با خرید و تملک زمین واقع در منطقه سنجان به مساحت ۸۰۵ متر مربع برای ارائه طرح پارک و فضای سبز و یا تهاتر با قدر و سهم شهرداری در موضوع توافقنامه با رعایت قوانین و مقررات حاکم بر موضوع هم با ۱۰ رأی موافق تصویب شد.

مصوبه دیگر شورا هم به تملک شش دانگ یک باب ساختمان در منطقه سنجان به مساحت ۱۷۸ متر مربع که ۶۰ متر آن در طرح معبر قرار دارد و باقیمانده به مساحت ۱۱۸ متر مربع با کاربری مسکونی بر اساس متمم بودجه سال جاری و مقررات حاکم بر موضوع، اختصاص یافت که با ۶ رأی موافق تصویب شد.

در پایان با توجه به پایان یافتن دوره سه ماهه سرپرست شهرداری اراک درخواست رأی‌گیری برای ادامه فعالیت سرپرست فعلی تا انتخاب شهردار اراک توسط وزارت کشور با ۱۱ رأی موافق تصویب شد.

کد خبر 694474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.