نسل جوان، ظرفیت بزرگی برای تولید آثار سینمایی هستند

کارگردان فیلم هوک گفت: نسل‌های نوجوان و جوان ظرفیت‌های مهمی هستند که با همکاری سازمان‌های مختلف می‌توانند فضایی را برای جذب مخاطب به سینما و افزایش تولید فیلم ایجاد کنند.

حسین ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه فیلم هوک ویژه کودک و نوجوان است و خانه اصلی آن جشنواره فیلم کودک و نوجوان است، اظهار کرد: با ساخت این فیلم می‌خواستم به کودکان و نوجوانان هم‌استانی که خارج از مرکز زندگی می‌کنند، بگویم که با تلاش و روحیه جنگندگی می‌توانند به موفقیتی که برای خودشان در ذهن ساخته‌اند، دست یابند.

وی افزود: هوک در ورزش بوکس ضربه‌ای است که می‌تواند حریف را از پا درآورد، از همین رو پسر داستان می‌تواند مشکلات را با این ضربه حل کند.

کارگردان فیلم هوک با اشاره به ظرفیت‌های موجود کشور در حوزه سینمای کودک و نوجوان تصریح کرد: نسل‌های نوجوان و جوان ظرفیت‌های مهمی هستند که با همکاری سازمان‌هایی نظیر بنیاد سینما فارابی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش می‌توان فضایی را برای جذب مخاطب به سینما و افزایش تولید فیلم ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان به تنهایی نمی‌تواند پاسخ‌گوی اهداف باشد، از این رو باید چرخه‌ای که از تولید شروع و به اکران و جشنواره می‌رسد را آماده کرد که عملکردی موفق داشته باشد و زمانی که هر کدام از این مراحل با مشکل روبرو باشند، چرخه معیوب به حساب می‌آید و چرخ به درستی نمی‌چرخد.

کد خبر 694467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.