اعتماد دوباره شورای شهر اراک به «قاسمی»

مجتبی قاسمی در صحن علنی شورای اسلامی شهر با ۱۱ رأی موافق دوباره تا تأیید حکم نهایی شهردار اراک توسط وزارت کشور به عنوان سرپرست شهرداری اراک ابقاء شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی قاسمی امروز _دوشنبه، هفدهم مهرماه_ در صحن رسمی شورا با ارائه گزارشی از وضعیت مدیریت شهری و بیان اینکه خاکبرداری طرح میدان امام خمینی (ره) اراک به پایان رسیده و نمای دیواره سمت غرب در حال انجام است، اظهار کرد: در تلاش هستیم این طرح در مدت ۱۰ روز آینده به پایان برسد، ایجاد پایه‌های روشنایی و فضای سبز این طرح در حال اجرا است و در تمام زمینه‌ها کار با سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۱۲ کیلومتر جدول‌گذاری این طرح باقی مانده است که به زودی انجام می‌شود، افزود: قبل از هفته دوم آبان‌ماه طرح میدان امام خمینی (ره) اراک زیر بار ترافیک می‌رود.

سرپرست شهرداری اراک درباره گردشگری نورالشهدا گفت: اراضی این دره از اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی دریافت شده، اما بخشی از این اراضی به تصرف بیمارستان امام خمینی (ره) درآمده است.

وی با بیان اینکه پس از چندین مذاکره مجموعه مدیریتی بیمارستان امام خمینی (ره) متقاعد به آزادسازی اراضی شد، تصریح کرد: باید دیوار ساخته شده در این اراضی را تخریب کنیم و دیوار جدید بسازیم.

قاسمی ادامه داد: بخش اعظم این طرح گردشگری در جریان است و باید قراردادهایی برای ادامه کار منعقد شود.

وی با بیان اینکه بازسازی پل و دروازه ورودی کرهرود هم در حال انجام است، افزود: پس از دریافت تاییدیه عرشه پل نصب می‌شود.

سرپرست شهرداری اراک درباره طرح میدان شریعتی هم گفت: کار زیرسازی این طرح انجام شده و تنها کاشت فضای سبز آن باقی مانده است، اوامر اجرایی شهرداری در تلاش هستند قبل از آغاز فصل بارندگی این کار را به اتمام برسانند.

به گزارش ایمنا، مجتبی قاسمی در صحن علنی شورای اسلامی شهر با ۱۱ رأی موافق دوباره تا تأیید حکم نهایی شهردار اراک توسط وزارت کشور به عنوان سرپرست شهرداری اراک ابقاء شد.

کد خبر 694458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.