توقیف و انتقال به پارکینگ ۱۲۰ خودروی خطر آفرین در آذربایجان‌غربی‌

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی گفت: با بازبینی دوربین‌های کنترل ترافیک ۱۲۰ خودروی خطر آفرین طی سه روز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مجیدی امروز_ دوشنبه هفدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از مطالبه عمومی شهروندان استان آذربایجان‌غربی از دادستانی مرکز استان مبنی بر برخورد قاطع با متخلفان و رانندگان حادثه آفرین در دستور کار قرار گرفت.

وی از تلاش دادستانی مرکز استان در راستای احقاق حقوق عامه و تأمین امنیت اجتماعی و جانی با پیگیری مستمر طرح برخورد با رانندگان خطر آفرین در استان خبر داد و افزود: با بازبینی دوربین‌های کنترل ترافیک ۱۲۰ خودروی خطر آفرین طی سه روز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی گفت: با دعوت از رئیس پلیس راه و پلیس راهور استان نسبت به مسئول‌سازی افسران راهنمایی و رانندگی با منطقه‌بندی و حضور مستمر گشت‌های پلیس راهور در شهرها و گشت‌های پلیس راه در نقاط حادثه خیز جاده‌ای در سطح استان تاکید شده است.

مجیدی با توجه به حادثه ناگوار چند روز پیش در بلوار شهید باهنر ارومیه که منجر به فوت دلخراش ۴ شهروند شد، تصریح کرد: به شهروندان اطمینان می‌دهیم که نفر دوم کورس شبانه این حادثه در حال حاضر تحت نظر این دادستانی است.

وی در ادامه به شهروندان توصیه کرد با رعایت هنجارهای ترافیکی و عمل به قانون از خطرات ناشی از تصادفات و علی‌الخصوص تلفات جانی به‌دور باشند.

کد خبر 694431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.