اجرای طرح ملی توسعه محلات کم‌برخوردار در ۶ محله استان کردستان

مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: طرح ملی توسعه ۱۰۰ محله کم‌برخوردار در کشور در شش محله استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، حسین رسولی اظهار کرد: طرح ملی توسعه ۱۰۰ محله کم‌برخوردار در شش محله کم‌برخوردار استان کردستان برگزار می‌شود و بر این اساس در یک نشست بزرگ در اداره بهزیستی، مسئولان مؤسسات خیریه، برخی بانک‌ها، دستگاه‌های ذیربط و بخش‌های دولتی و غیردولتی شرکت می‌کنند.

وی افزود: اعلام آمادگی خوب گروه‌های شرکت‌کننده برای کمک به ارائه خدمات در محلات کم‌برخوردار صورت گرفته و برخی بنیادهای خیریه کارهای متعدد و متنوعی همچون تعمیر اساسی مسکن مددجویان و اشتغال خانگی را برعهده گرفته‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر محله محوری این طرح گفت: همچنین در این طرح گفت‌وگو و درد دل صمیمانه با مددجویان و معلولان انجام می‌شود تا بدانند که مسئولان در کنار آن‌ها هستند و این روشی است که هم در آموزه‌های مذهبی ما بر آن تاکید شده و هم پروتکل مدون شده و علمی در مدیریت نوین جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس زمان‌بندی انجام شده‌، این طرح در روزهای ۲۵ تا ۲۷ مهرماه به مدت سه روز با حضور مشاوران رئیس سازمان بهزیستی کشور در استان کردستان برگزار می‌شود که در شهر سنندج محله‌های نایسر و فرجه، شهر مریوان محله‌های سرشیو، گلچیدر و کوماسی و شهر دهگلان محله بلبان‌آباد به عنوان هدف اجرای این طرح انتخاب شده‌اند.

کد خبر 694369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.