افزایش جرایم جنسی توسط کودکان و نوجوانان در ایتالیا و اسپانیا

اسپانیا بالاترین نرخ ارتکاب تعرض‌های جنسی کودکان را از آن خود کرده و گزارش‌ها حاکی از افزایش ۱۵.۷ درصدی تجاوزهای جنسی میان گروه‌های کم‌سن ایتالیا است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌ها حاکی از افزایش ۱۴ درصدی تعارضات جنسی توسط کودکان و نوجوانان بین ۱۴ تا ۱۷ ساله ایتالیا و اسپانیا طی یک سال گذشته بوده که نرخ آن حتی در ایتالیا به ۱۵.۷ درصد نیز رسیده است. در این میان، پسران بسیار بیشتر از دختران مرتکب جرم می‌شوند، به‌طوری که آمار نشان از وقوع ۷۶ درصدی تجاوزها توسط مردان و ۲۳ درصد توسط زنان اسپانیا دارد. در ایتالیا نیز نرخ تجاوز جنسی به دختران و زنان حدود ۹۰ درصد و به پسران و مردان حدود ۱۰ درصد است. جالب این‌که نرخ وقوع تجاوزهای جنسی در دو کشور نام‌برده طی تنها شش ماه گذشته حدود دو برابر شده و بخش اعظم آن‌ها توسط نوجوانان بین ۱۴ تا ۱۷ ساله به ثبت رسیده است.

افزایش جرایم جنسی توسط کودکان ونوجوانان در ایتالیا و اسپانیا

علت افزایش تعرض‌های جنسی در ایتالیا و اسپانیا

بسیاری از محققان علت ارتکاب تجاوزهای جنسی توسط کودکان و نوجوانان اسپانیا و ایتالیا را به نبود آموزش کافی جنسی به این افراد نسبت داده و بزرگسالان را عوامل اصلی این سهل‌انگاری‌ها دانسته‌اند. از سوی دیگر، ترویج الگوهای مردبرترپندارانه میان مردان و پسران دو کشور به افزایش وقوع چنین جرایمی منجر شده، ضمن این‌که افزایش گرایش کودکان به تماشای فیلم‌های مستهجن و نبود کنترل توسط والدین در این رویداد بسیار اثربخش بوده است.

کد خبر 694357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.