اعلام نتایج آزمون دبیری ۱۴۰۲ تا آخر مهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اعلام نتایج آزمون دبیری ۱۴۰۲، در اواخر مهرماه گفت: هیچ کلاسی در استان بدون معلم نیست و تعدادی از کلاس‌ها به واسطه اعلام نشدن نتایج آزمون، معلم جایگزین دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _دوشنبه هفدهم مهرماه_ در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم جامعه و آموزش و پرورش تأمین نیروی انسانی بوده است، اظهار کرد: کاهش نیروی انسانی ریشه در ترک فعل‌های صورت گرفته در دهه‌های گذشته دارد.

وی افزود: راهبردی که برای رفع مشکل نیروی انسانی در نظر داریم، باید بلندمدت باشد، همان‌طور که در سال گذشته و امسال پذیرش در دانشگاه فرهنگیان را تقویت کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به پذیرش ۲۳۰۰ نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان طی سال گذشته افزود: امسال ۲۷۰۰ نفر را جذب کرده‌ایم که در طول تشکیل دانشگاه فرهنگیان بی‌نظیر بوده است، لازم است بدانیم عواملی باعث شد تا ورود نیروی انسانی به آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان کاهش پیدا کند، اما امسال و سال گذشته در دانشگاه فرهنگیان پذیرش بسیار خوبی داشتیم و در کنار آنها آزمون‌های استخدامی را نیز داشته‌ایم.

ابراهیمی گفت: برای امسال هم در هفته گذشته کارگروه ویژه‌ای را تشکیل و مدارسی را که کمبود نیرو داشته‌اند را شناسایی کردیم و جلساتی را با مدیران و اعضای شورای معاونان نواحی و مناطق استان اصفهان برگزار کردیم و تأمین نیرو به‌طور تقریبی انجام شده است و کمتر کلاسی وجود دارد که معلم نداشته باشد.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون دبیری اواخر مهرماه اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: هیچ کلاسی بدون معلم نیست و تعدادی از کلاس‌ها به واسطه اعلام نشدن نتایج آزمون دبیری، معلم جایگزین دارند که مشکل رفع خواهد شد تا فرایند تعلیم و تربیت دچار معضل نشود.

کد خبر 694338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    سلام مدرسه متوسطه اول نجف آباد اصفهان با گذشت ۳هفته ازمهرماه دبیر ریاضی وقرآن و...نداشتند..