روز قم فرصتی برای شکوفایی ظرفیت‌های شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: روز قم فرصتی است تا ظرفیت‌های بالقوه این شهر شکوفا و قم بهتر به دیگران معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن محرری امروز _دوشنبه هفدهم مهرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: مردم فلسطین با تکیه بر توانایی‌های خود حماسه بزرگی در سرزمین‌های اشغالی رقم زدند و با این عملیات سهمگین، بار دیگر قدرت خود را به جهان اسلام نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مقاومت توانستند هیمنه پوشالی اسرائیل را بشکنند، افزود: نیروهای اسرائیل در این عملیات به شکل مفتضحانه‌ای با شکست مواجه شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه امیدواریم این حرکت‌ها ادامه پیدا کند و در آینده نزدیک شاهد شکست کامل رژیم غاصب اسرائیل باشیم، خاطرنشان کرد: روز قم با مصوبه شورای فرهنگ عمومی، به عنوان روز قم نام‌گذاری شده است.

محرری با اشاره به اهمیت استفاده از این فرصت برای شکوفایی ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی و زائرپذیری شهر قم، ادامه داد: روز قم بهانه‌ای برای معرفی بهتر شهر قم به جهان و کشور است.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های زائرپذیری در شهر قم، تاکید کرد: یکی از مواردی که به‌طور قطع باید پیگیری شود ثبت روز قم در تقویم ملی است. شهرداری و استانداری پیگیر این مسئله است و در جلسه شورای فرهنگ عمومی نیز این مسئله مصوب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لزوم پیگیری برای کسب عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام برای شهر قم اضافه کرد: این موضوع هم در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: افتخار نام‌گذاری روز قم برای شورای اسلامی شهر قم گذاشته شده است، چراکه پیگیری این موضوع در شورای اسلامی شهر و شهرداری انجام شد. دبیرخانه برنامه‌های روز قم در شهرداری و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری است.

تجلیل از خدمات نیروی انتظامی

محرری در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامیگفت: نهایت سپاسگزاری را از زحمات نیروی انتظامی در مسائل مختلف امنیتی و نظم و انضباط شهری و اجتماعی دارم. نیروی انتظامی در امنیت کشور و پیشگیری از حوادث نقش بسیار پررنگی دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی در همکاری با مدیریت شهری نیز بسیار فعال عمل می‌کند و این ارتباط دوسویه بین مدیریت شهری و نیروی انتظامی در سال‌های گذشته موجب برکات بسیار شده است.

کد خبر 694321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.