عصاره تمام فعالیت‌های نیروی انتظامی ایجاد امنیت است

امام جمعه کاشان گفت: عصاره تمام فعالیت‌های نیروی انتظامی و خواسته بحق مردم، ایجاد امنیت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید سعید حسینی امروز _دوشنبه هفدهم مهرماه_ در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در کاشان با تاکید بر اینکه حفظ ارزش‌های الهی و آرمان‌های انقلابی احتیاج به حضور بیشتری دارد، اظهار کرد: در این میان نیروی انتظامی بیشتر و جدی تر از دیگران عمل کرده است ولی باید دیگر دستگاه‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند تا نیروی انتظامی در انجام وظیفه‌اش کارش آسان‌تر شود.

وی ضمن حمایت قاطع از جبهه مقاومت برابر رژیم غاصب صهیونیست، افزود: اهمیت عملیات طوفان الاقصی بر این است که این راهبرد را اجرا کرده، در حالی که نیروهای نظامی و ارتش اسرائیل که ادعا دارند چهارمین ارتش دنیا هستند در سرزمین فلسطین غصب شده زمین‌گیر شدند.

امام جمعه کاشان از عملیات طوفان الاقصی با عنوان مهم‌ترین عملیاتی که در طول هفتاد سال اخیر انجام شده است یاد کرد و ادامه داد: این عملیات نشان داد که باید بر ظالمان یورش برد و همچون صاعقه بر سر ظالمان فرود آمد، ظالمان به ترس و وحشت افتادند باید هم بترسند و بدانند که این عملیات‌ها تا زمانی که این رژیم غاصب از این سرزمین برکنده شود، ادامه پیدا خواهد کرد.

حسینی اضافه کرد: با صدای رسا اعلام می‌کنیم که تا آخرین لحظه از جبهه مقاومت و انجام چنین عملیاتی مقابل رژیم صهیونیستی دفاع خواهیم کرد. باید با کسی که امنیت جامعه را با ابراز قلدری و ایجاد ترس و وحشت برهم می‌زند با قاطعیت برخورد کرد.

وی گفت: خانواده نیروی شجاع انتظامی کشور تا به امروز بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، نام نیروی انتظامی که می‌آید افراد به یاد امنیت و نظم می‌افتند که نشانه اهمیت کار این مجموعه است.

کد خبر 694301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.