منطقه ۷ اصفهان میزبان رویدادهای فرهنگی جشنواره کودک

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: این منطقه میزبان برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی مرتبط با سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای رویدادهای فرهنگی در منطقه هفت اصفهان اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای پوشش سلایق گوناگون کودکان و نوجوانان در این منطقه در حال اجرا است و امیدواریم طی سال نیز شاهد تداوم این باشیم.

وی افزود: سینما سیار جشنواره از روز یکشنبه، شانزدهم مهرماه به مدت پنج شب در بوستان شاهنامه از ساعت ۱۸:۳۰ برای اکران فیلم‌های جشنواره و اجرای برنامه‌های جنبی میزبان خانواده‌های منطقه هفت اصفهان است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: برنامه سکانس شادی از شانزدهم تا بیستم مهرماه هر روز صبح‌ها و عصرها در باغ فدک میزبان دانش‌آموزان با برنامه‌های تفریحی و آموزشی شامل شهربازی، بازی‌های فکری، بازی‌های هیجانی، بازی‌های بومی و محلی، برنامه‌های میدانی کودکانه و حضور تن‌پوش‌های عروسکی است.

وی با اشاره به درخواست‌های شهروندان در پویا کردن مجموعه باغ فدک گفت: در این ایام جشن بزرگ شادمانه نیز در مجموعه شاهنامه واقع در خیابان گلستان برگزار خواهد شد.

سلطان‌آقایی با اشاره به سطح تعامل خوب شهرداری و مراکز درمانی مستقر در منطقه هفت اصفهان افزود: روز یکشنبه هفته جاری هم‌زمان با آغاز جشنواره برنامه‌ای شاد ویژه نونهالان و کودکان بستری در بخش اطفال بیمارستان غرضی نیز برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با محوریت قرار دادن کودکان و نوجوانان به عنوان گروه هدف، اجرای ویژه‌برنامه در مدرسه اوتیسم و کانون اصلاح و تربیت در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: حرکت نمادین قطار شادی در سطح محلات، ساخت قطعه موسیقی به نام سمت قله توسط اداره فرهنگی و اجرای آن در همه برنامه‌های این ایام از دیگر اقدامات شاخص این منطقه خواهد بود.

کد خبر 694287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.