سامانه بارشی کردستان را فرامی‌گیرد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی استان کردستان گفت: از اوایل روز سه‌شنبه تا پایان هفته به تناوب استان کردستان در دامنه امواج بارشی قرار می‌گیرد، در این مدت آسمان استان ابری و در بعضی از ساعات همراه با بارش باران، رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از اوایل روز سه‌شنبه تا پایان هفته به تناوب استان کردستان در دامنه امواج بارشی قرار می‌گیرد که در این مدت اغلب اوقات آسمان استان ابری و در بعضی از ساعات همراه با بارش باران، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بیشترین فعالیت این سامانه بارشی در نیمه شمالی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود، به‌طوری که امکان رخداد بارش مؤثر به‌صورت نقطه‌ای در این نواحی وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کردستان اضافه کرد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه نیز وزش باد در اغلب ساعات شدید و قابل ملاحظه است، به‌طوری که در نواحی شمالی، شرقی و ارتفاعات مرکزی استان در محدوده هشدار سطح نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

پناهی خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی نیز طی روزهای آینده انتظار کاهش دمای نسبی روزانه را داریم و هوای استان مقداری سردتر می‌شود.

کد خبر 694240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.