دستگاه‌های دولتی از ظرفیت سمن‌ها استفاده کنند

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام دستگاه‌ها نسبت به بسترسازی برای استفاده از ظرفیت جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد نگاه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی پارسانیا امروز _دوشنبه هفدهم مهرماه_ در ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی اظهار کرد: تلاش وزارت ورزش فراهم شدن شرایط برای حضور جوانان در عرصه‌های بین‌المللی است.

وی افزود: حضور مؤثر جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد که علاقه‌مند به فعالیت در موضوعات بین‌الملل هستند، یکی از مواردی است که در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه هم‌افزایی و مشارکت اجتماعی جوانان به صورت ویژه هدف‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها باید نسبت به بسترسازی و استفاده از ظرفیت جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد نگاه ویژه داشته باشند.

پارسانیا برای تخصیص اعتبارات و حمایت‌های مورد نیاز به منظور رفع مشکلات حوزه جوانان در استان نیز قول مساعد داد.

رفع مشکلات جوانان در امیدآفرینی مؤثر است

حسن ناهیدی، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: دستگاه‌ها برای رفع نیاز مسکن و اشتغال جوانان باید حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

وی سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان را عامل رشد جامعه دانست و تصریح کرد: رفع مشکلات حوزه جوانان نظیر مسکن، اشتغال و تسهیل امر ازدواج آرامش خاطر و امیدآفرینی جوانان و کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: توجه به آموزش در بحث ایجاد اشتغال و بستر مهارت‌آموزی جوانان مهیا شود.

ناهیدی ادامه داد: در بسیاری از پروژه‌ها باید یک پیوست داشته باشیم که نفعی برای جوانان داشته باشد و این امر نیازمند ورود و توجه تمام دستگاه‌ها است.

کد خبر 694231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.