۱۷ هزار خودرو به ناوگان خودرویی استان گلستان افزوده شده است

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۷ هزار خودرو به ناوگان خودرویی استان گلستان افزوده شده است که با توجه‌ به محدودیت مسیرهای شهری و تعریض نشدن مناسب، این حجم از خودرو باعث گره ترافیکی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس مهاجربسطامی صبح امروز _دوشنبه هفدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ هزار دستگاه خودرو به ناوگان خودرویی استان افزوده شده است.

وی از صدور ۱۹ هزار و ۵۰۰ گواهینامه رانندگی جدید در این شهرستان خبر داد و افزود: به‌رغم افزایش ناوگان خودرویی و تعداد افراد گواهینامه‌دار شده، شاهد کاهش ۳۰ درصدی جان‌باختگان ناشی از تصادفات هستیم‌.

رئیس پلیس راهور گلستان تصریح کرد: در راستای کاهش بار ترافیکی در شهر گرگان از ابتدای امسال تاکنون، ۱۰ جلسه شورای ترافیک برگزار شده، حدود سه طرح اجرا و چند نقطه شهری یک‌طرفه شده است تا بتوانیم گره کور ترافیکی را بازگشایی کنیم.

مهاجربسطامی ادامه داد: همه اعضای شورای ترافیک باید در راستای اجرای طرح کاهش بار ترافیکی سطح شهر وظایف خود را انجام دهند و پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: موضع پلیس در این حوزه مشخص است و تمام نیروهای ما در زمان اوج بار ترافیکی در میدان هستند تا حجم ترافیک کاهش پیدا کند و شهروندان با دغدغه کمتری به امور شهری بپردازند.

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: تمام مدیران گذشته و کنونی باید در حوزه زیرساخت‌های شهری با مدیریت صحیح، شرایط و بستر لازم برای کاهش بار ترافیکی فراهم کنند.

کد خبر 694226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.