جبهه مقاومت از حالت دفاعی خارج شده است / اسرائیل بالاترین ضربه را از مقاومت متحمل شد

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: اسرائیل نتوانست اقدام پدافندی خوبی نسبت به عملیات رزمندگان جبهه مقاومت داشته باشد و بالاترین ضربه را از رزمندگان مقاومت متحمل شد.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره حملات گسترده نیروهای مقاومت فلسطین به اسرائیل، با اشاره به نتایج این عملیات اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد جبهه مقاومت از حالت دفاعی خارج شده است؛ برخلاف گذشته که رزمندگان فلسطینی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی مقابله به مثل می‌کردند و اقدام دیگری انجام نمی‌شد، این بار این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: البته در سیاست‌های کلی کلان، آنچه به صلاح انتفاضه‌های اول تاکنون بود، همان سنگ‌اندازی بود که به موشک تبدیل شد؛ این حرکت نویدبخش یک حرکت جامع و بزرگ است که قدرت، اقتدار، داشتن تجهیزات لازم برای عملیات، هوش و ذکاوت و طراحی عملیات بدون اینکه دشمن متوجه شود را نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضعف مفرط رژیم صهیونیستی تا دندان مسلح ابراز کرد: این رژیم در آماده‌باش کامل، انواع سلاح‌ها و تجهیزات شناسایی را دارد، اما نتوانست اقدام پدافندی خوبی نسبت به عملیات رزمندگان جبهه مقاومت داشته باشد و بالاترین ضربه را از رزمندگان مقاومت متحمل شد و امروز شاهد اوج ضعف این رژیم هستیم.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکیداتی برای کشورهایی که به دنبال برقراری روابط سیاسی با رژیم صهیونیستی بودند، داشته‌اند و بارها اعلام کرده‌اند که این رژیم ماندنی نبوده و جعلی است، ایشان بارها فرموده‌اند که اسرائیل بر پایه ظلم شکل گرفته و رژیمی که این جنایات را در حق مردمی که سرزمین متعلق به آنها است داشته باشد، رو به نابودی خواهد رفت.

جوکار این سرزمین مقدس را متعلق به فلسطینیان دانست و افزود: رزمندگان جبهه مقاومت به دلیل اینکه فلسطین سرزمین آنها است، انگیزه لازم برای آزادسازی این سرزمین را دارند اما افراد حاضر در رژیم صهیونیستی به دلیل داشتن آرامش، آسایش و امنیت در آن گرد هم آمده‌اند، از این رو جان خود را به خاطر حفظ سرزمین به خطر نخواهند انداخت و دیدیم چگونه با جا گذاشتن امکانات خود فرار کردند، در صورتی که اگر سرزمین برای آنها بود ایستادگی و مقاومت می‌کردند.

وی تاکید کرد: این درسی است برای سایر کشورهای منطقه که این رژیم پوشالی و عنکبوتی است؛ اگر همه جدیت به خرج دهند با همین جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطین به راحتی می‌توان این رژیم جعلی را از بین ببرند و به‌طور قطع چنین خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس بر لزوم همبستگی با جبهه مقاومت تاکید کرد و افزود: امروز جبهه مقاومت همراه در عراق، سوریه و یمن با ابتکارات و شیوه‌های جدید نه با جنگ‌های کلاسیک می‌توانند ریشه این ام‌الفساد را در منطقه غرب آسیا و کنار سواحل مدیترانه نابود کنند.

وی با اشاره به برخی کشورها که سعی در برقراری رابطه با اسرائیل را دارند، اذعان کرد: کشورها نباید خود را به ساختارهای سیاسی فاقد هویت و بسیار متزلزل و شکستنی متکی کنند.

جوکار ادامه داد: همواره رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا سعی دارد در ساختارهای کشورها نفوذ کند؛ اقتصاد برخی کشورها به نظر می‌رسید رو به بهبودی است، اما چنین اتفاقی نیفتاد و به‌طور عمده سوءاستفاده رژیم صهیونیستی از خاک این کشورها را در پی داشت.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی نابودشدنی است و کشورهای جهان نباید روی این رژیم شرط‌بندی کنند و روابط خود را گسترش دهند.

وی با اشاره به وقایعی که به‌تازگی در حوزه قفقاز و غرب آسیا رخ داده است، گفت: شرط اساسی باقی ماندن دولت‌ها در کشورهای اسلامی اتحاد با یکدیگر و نداشتن وابستگی به دیگر کشورها است.

کد خبر 694215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.