خودروی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

خودروی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ تغییرات جزئی نسبت به مدل‌های قبلی خود داشته است، البته قیمت آن نیز افزایش یافته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خودروی میتسوبیشی اوتلندر مدل ۲۰۲۴ تغییرات جزئی نسبت به مدل‌های پیشین داشته است، البته قیمت آن نیز افزایش یافته است. مدل‌های پلاگین هیبریدی بیشترین افزایش را داشته است؛ این خودرو دارای یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بنزینی است که ۱۳۵ کیلووات قدرت و ۲۴۴ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند و با یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) از پیش برنامه‌ریزی شده برای تقلید از گیربکس اتوماتیک معمولی همراه شده است.

مدل‌های PHEV خودروی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین متشکل از یک موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر بنزینی، موتورهای الکتریکی دوقلو و یک بسته باتری لیتیوم یونی ۲۰.۰ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که ۱۸۵ کیلووات قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند؛ این مدل خودرو دارای یک درگاه شارژ Type 2 برای شارژ AC و یک درگاه شارژ CHAdeMO برای شارژ سریع DC است.

شرکت تولید کننده اعلام کرده است که شارژ خودروی یادشده با استفاده از شارژر سریع DC تقریباً ۳۸ دقیقه طول می‎‌کشد، در حالی که با استفاده از شارژر ۱۰ آمپری ۹.۵ ساعت زمان لازم است؛ مدل‌های بنزینی این خودرو دارای مخزن سوخت ۵۵ لیتری است در حالی که مدل‌های PHEV دارای مخزن سوخت ۵۶ لیتری هستند. طول و عرض خودروی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ به ترتیب ۴۷۱۰ و ۱۸۶۲ میلی‌متر است، ارتفاع آن نیز ۱۷۴۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۰۶ میلی‌متر است؛ ظرفیت صندوق عقب مدل‌های بنزینی ۴۸۵ لیتر است. زمانی که صندلی‌های ردیف دوم تا می‎‌شوند، این ظرفیت به ۱۴۶۶ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

از جمله ویژگی‌های خودرو میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ می‌توان به هشت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، دوربین دید عقب و سنسور پارک جلو و عقب اشاره کرد؛ خودروی یادشده در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری و آبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 694209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.