فاینورد در حضور کوتاه علیرضا جهانبخش برنده شد

تیم فوتبال فاینورد در هفته هشتم لیگ اردیویژه هلند و در روزی که علیرضا جهانبخش حدود ۱۵ دقیقه در زمین بود موفق به شکست دادن زووله شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _یک‌شنبه شانزدهم مهرماه_ در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ اردیویژه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش هافبک ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد توانست در خانه زِووله با دو گل به برتری برسد.

هر دو گل این دیدار را سانتیاگو خیمنز ستاره مکزیکی به ثمر رساند. بدین ترتیب خیمنس اکنون با ۱۲ گل و دو پاس‌گل در هشت بازی، بهترین گلزن لیگ هلند است و روند درخشان خود را همچنان ادامه می‌دهد و گزینه اصلی برای کسب آقای‌گلی در لیگ هلند است.

علیرضا جهابنخش در این دیدار نیز روی نیمکت قرار داشت و از دقیقه ۷۶ برای تیمش وارد زمین شد تا در این برد سهیم باشد. جهانبخش در فصل جاری و در حالی که هشت هفته سپری شده است فقط چهار بار در ترکیب فاینورد قرار گرفته که میانگین حضور وی در زمین ۲۲ دقیقه است.

فاینورد در دیدار بعدی باید بعد از تعطیلات فیفادی در خانه خود به دیدار ویتسه‌آرنهم برود و در ادامه در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه پذیرای لاتزیو است. فاینورد بعد از شش‌سال در لیگ‌قهرمانان اروپا حضور دارد و اکنون بعد از دو بازی فقط سه امتیاز کسب کرده و کار سختی برای صعود از گروه دارد.

کد خبر 694174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.