اعضای هیئت اجرایی انتخابات در فلاورجان انتخاب شدند

هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان فلاورجان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی شهرستان فلاورجان عصر امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ با حضور مهدی نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان، دادستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان، رئیس اداره ثبت احوال، اعضای هیئت اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

پس از برگزاری انتخابات غلامحسین رهنما، امان‌الله غفارپور گل‌سفیدی، محمدرضا قاسمی فلاورجانی، علی اصغر کمالی شرودانی، علیرضا توکلی گارماسه، حیدر شمس فلاورجانی، سید علیرضا میرلوحی، علیرضا کیانی فلاورجانی به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فلاورجان انتخاب شدند.

مهدی نادری، فرماندار فلاورجان اظهار کرد: از مهم‌ترین وظایفی که برعهده هیئت‌های اجرایی و مسئولان برگزاری انتخابات گذاشته شده است، چهار محور عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری برای این مهم است که همه ما باید خود را ملزم به آن‌ها بدانیم و برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی افزود: تشویق مردم برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات نیز از دیگر مواردی است که باید با تعامل، بستر را برای تحقق آن فراهم کرد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات فلاورجان با اشاره به اهمیت وظایف معتمدان گفت: معتمدان هیئت اجرایی وظیفه برگزاری امور اجرایی انتخابات اعم از تعیین وضعیت صلاحیت داوطلبان، تعیین محل شعب اخذ رأی، انتخاب اعضای شعب، رسیدگی به نحوه تبلیغات داوطلبان و وظایف دیگر را بر عهده دارند.

کد خبر 694170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.