گفت‌وگو با خبرنگاران نوجوان حس متفاوتی دارد

بازیگر فیلم «قهرمان من» گفت: صحبت کردن با خبرنگاران کودک و نوجوان برای من خوشحال‌کننده بود و حس و حال خوبی را منتقل می‌کرد.

سپیده مظاهری تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فیلم قهرمان من موضوع ارزشمند و جذابی داشت چراکه به ایثارگری و فداکاری‌های کادر درمان در دوران کرونا اشاره می‌کرد.

وی با بیان اینکه پیش از این از مبتلا شدن به کرونا می‌ترسیدم، ادامه داد: ضبط این فیلم در بیمارستانی بود که مریض‌های کرونایی در آن بستری بودند و ما با پوشش و حفاطت‌های مخصوص و بدون اینکه واکسن زده باشیم کار می‌کردیم اما از تجربه این لحظات با تمام ترس‌هایی که در آن نهفته بود خوشحال هستم.

بازیگر فیلم قهرمان من تصریح کرد: کارگردان فیلم قهرمان من سعی کرد شیرینی‌هایی را به کار اضافه کند تا این فیلم برای کودک و نوجوان شیرین و دلپذیر باشد.

وی افزود: من به عنوان یک بازیگر، غیر از بازی کردن دوست دارم خود را به چالش بکشم تا انسانیت و جهان‌بینی‌ام را ارتقا دهم.

نیکو حشمت از دیگر بازیگران فیلم نیز با بیان اینکه دوست داشتم با بازیگری آشنا شوم و تجربه‌ای را برای بازی در فیلم‌های بعد کسب کنم، اظهار کرد: تمایل دارم در ادامه مسیر بازیگری در حوزه کودک کار کنم چراکه در این زمینه به‌صورت محدود فیلم تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر برای رشد حد و اندازه مشخصی ندارم، ادامه داد: هنگامی که فیلم را روی پرده سینما می‌دیدم حس باور نکردنی داشت؛ همچنین صحبت کردن با خبرنگاران کودک و نوجوان برای من خوشحال کننده بود و حس و حال خوبی را منتقل می‌کرد.

کد خبر 694164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.