پروژه روشنایی معابر بلوار شهید اورنگ یاسوج افتتاح شد

با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه روشنایی معابر بلوار شهید اورنگ شهر یاسوج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید جواد هاشمی‌مهر روز _یکشنبه، شانزدهم مهرماه_ در آئین افتتاح پروژه روشنایی معابر شهید اورنگ شهر یاسوج، با تبریک هفته فراجا اظهار کرد: تردد مردم در بلوارهای ساحلی و شهید اورنگ شهر یاسوج به دلیل تاریکی در شب مشکلاتی ایجاد کرده بود.

وی افزود: سردار شهید «ستار اورنگ» تک تیرانداز معروف ملی، منطقه‌ای و جبهه مقاومت از شهدای مدافع حرم با شکست گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شدند و در تاریخ این استان، ایران اسلامی و جبهه مقاون در منطقه ماندگار ماندند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با همکاری شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری یاسوج بلوار شهید اورنگ و خیابان ساحلی به روشنایی متصل شدند که از سرقت احتمالی، تعرض و ایجاد ناامنی جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشترین تأثیرگذاری اقدام صورت گرفته در حوزه حفاظتی و امنیتی است که از شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری یاسوج به خاطر رفع این دغدغه و نگرانی مردم قدردانی می‌کنم.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان این آمادگی را دارد که معابر و خیابان‌های شهرهایی که روشنایی ندارد و نقاط تاریک هستند روشنایی ایجاد کند که شهرداران در این زمینه با شرکت توزیع نیروی برق همکاری داشته باشند.

گفتنی است تعداد ۶۰ اصله پایه روشنایی و تعداد ۱۶۰ دستگاه چراغ در این پروژه به کار رفته‌است.

کد خبر 694132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.