نمایشگاه‌ها نقش بسزایی در رشد صنایع دانش‌بنیان‌ دارد

مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه داروسازی گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که شاهد رشد فناوری در صنایع دانش‌بنیان و همچنین اشتغال و آینده‌سازی برای دانشجویان باشیم؛ در این زمینه برگزاری و حضور نمایشگاه‌های بین‌المللی و فناورانه نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

کوروش مقتدری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه ما از سال ۱۳۹۵ در زمینه تولید داروهای مکمل گیاهی آغاز به‌کار کرد و در حال حاضر ۱۹ دارو در سبد محصولات قرارداده‌ایم که توانسته‌ایم تقریباً در سراسر کشور به توزیع محصول در داروخانه‌ها بپردازیم. تمام فعالیت‌های این مجموعه با هدف دست‌یابی به فرآورده‌های سالم، طبیعی و سازگار با انسان‌ها و محیط زیست پایه‌گذاری شده است.

وی افزود: باید به طور گسترده فراخوان‌هایی برای دانشجویان دانشگاه‌های معتبر داشته باشیم به صورتی که شاهد رشد فناوری در صنایع دانش‌بنیان، همچنین اشتغال و آینده‌سازی برای دانشجویان باشیم؛ در این زمینه برگزاری و حضور نمایشگاه‌های بین‌المللی و فناورانه نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تصریح کرد: در مجموعه با چندی از دانشجویان داروسازی و شیمی همکاری خود را آغاز کرده‌ایم و همچنین از ابتدا با اساتید دانشگاه‌ها در جهت مشاوره و راهنمایی ارتباط داشته‌ایم. با حضور در نمایشگاه‌های دانش‌بنیان در تلاش برای توسعه ارتباط با دانشجویان و دانشگاه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تا جایی که امکان داشته شاهد حمایت‌ها بوده‌ایم ولی دستورالعمل‌ها هنوز در مراکز ذی‌ربط اعمال نشده هرچند نمی‌توان انتظار داشت موضوعی که عنوان می‌شود دقیقاً به مرحله اجرا برسد.

کد خبر 694115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.