برگزاری ۲۴ نمایشگاه در تبریز طی شش ماه نخست سال جاری

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز از برگزاری ۲۴ نمایشگاه طی شش ماهه نخست سال خبر داد و گفت: ۳۴ نمایشگاه دیگر تا پایان سال در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب ماهوتی ظهر امروز -یکشنبه شانزدهم مهرماه- اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی تبریز طی ماه‌های مهر و آبان میزبان ۴ نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه خودرو در تبریز افزود: نمایشگاه خودرو از ۱۹ مهر در تبریز برگزار می‌شود که غالباً خودروهای ایرانی و تعدادی خودروهای خارجی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز در ادامه با بیان اینکه نیمه دوم آبان ماه نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاه مطبوعات نیز با تمام پیگیری مسئولان مرتبط در کنار نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سالن‌های امیرکبیر، پروین، شهریار و آذربایجان از جمله سالن‌های میزبان نمایشگاه کتاب خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: نخستین نمایشگاه قهوه و چای نیز امسال در سطح بالا و به حالت بین‌المللی در تبریز از ۲۵ تا ۲۸ آبان ماه برگزار خواهد شد.

ماهوتی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه مصرف قهوه در استان و کشور بالا رفته است و یک حالت سرخودی در واردات آن ایجاد شده است از این‌رو لازم دانستیم تا چنین نمایشگاهی را با همکاری سایر استان‌ها و همچنین کشورهای دیگر اعم از ترکیه برگزار کنیم.

وی همچنین در ادامه افزود: در این نمایشگاه فروشندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان به حالت اتحاد درآمده و یک سرو سامان حسابی به این مقوله داده می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز در ادامه به برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در آبان ماه به صورت بین‌المللی با حضور کشورهای مختلف از جمله ترکیه و ایتالیا در تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 694092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.