اجرای طرح ساماندهی و پیاده‌روسازی در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل عمرانی، گفت: با هدف ساماندهی ساختار و فضاهای شهری، مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روهای سطح این منطقه در حال انجام است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر خدمت‌رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان اظهار کرد: با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران و سلامت شهروندان، عملیات پیاده‌روسازی در سطح منطقه پنج اصفهان در قالب پروژه‌های محله‌محور در حال اجرا است.

وی از پروژه پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی کوچه شهید ابرقوئی‌نژاد با صددرصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار شش میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال خبر داد و افزود: این پروژه شامل تعویض جداول بتن، اجرای موزائیک‌فرش و دفع آب‌های سطحی به طول ۱۶۰ متر بوده است.

اجرای طرح ساماندهی و پیاده‌روسازی در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: ترمیم پیاده‌روی ضلع شمالی بلوار دانشگاه و تعمیرات سطح منطقه با اعتبار پنج میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال شامل تعویض جداول بتنی و موزائیک‌فرش به‌طول ۱۰۰۰ متر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پیاده‌روسازی محوطه اطراف مسج الزهرا (س) در سپاهان‌شهر شامل بتن‌ریزی و اجرای سنگ لایبید به ضخامت سه سانتی‌متر در مساحت حدود ۳۰۰ متر مربع و اجرای جداول بتنی وت پرس با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: پیاده‌روسازی ضلع جنوبی و شمالی بلوار غدیر سپاهان‌شهر نیز شامل اجرای جداول و موزائیک‌فرش و بتن‌ریزی به مساحت حدودی ۱۰۰۰ متر مربع با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد ریال انجام شده است.

کد خبر 694066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.