بارش و باد شدید تا پایان هفته مهمان اصفهان است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از بعدازظهر روز سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته جاری در نیمه شمالی، غربی و مرکزی استان، افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در ارتفاعات شمالی، بارش پراکنده انتظار می‌رود.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: براساس آخرین خروجی نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی تا روز سه‌شنبه به صورت صاف گاهی تا قسمتی ابری در مناطق مرکزی غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس در ساعات عصر و اوایل شب همراه با وزش باد بوده در مناطق غربی استان وزش باد نسبتاً شدید دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از بعدازظهر روز سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته جاری در نیمه شمالی، غربی و مرکزی استان، افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در ارتفاعات شمالی، بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۳۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا، به ۱۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

معتمدی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان اصفهان هستند.

کد خبر 694046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.