مراکز پوشاک غیرمجاز در اراک جمع‌آوری می‌شود

استاندار مرکزی گفت: براساس قانون، جمع‌آوری مراکز پوشاک غیرمجاز در اراک با کمک ستاد امر به معروف ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد مخلص‌الائمه امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در نشست ستاد عفاف و حجاب استان مرکزی در اراک با بیان اینکه بعضی تَن‌پوش‌های جوانان و نوجوانان خلاف شرع، عرف و منطق است، از اجرای طرح «شمیم یاس دیار آفتاب» خبر داد و اظهار کرد: این طرح به‌زودی در استان مرکزی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از اتفاقات مهم ایجابی در حوزه عفاف و حجاب است، افزود: علاوه بر اقدامات سلبی که کم و بیش در جریان است، در موضوعات ایجابی نیز باید اقدامات ویژه‌ای انجام شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه این طرح با همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مرکزی تدوین شده است، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح شمیم یاس، یک مرکز برای تولید محصولات مرتبط با عفاف و حجاب در استان مرکزی پیش‌بینی شده است.

مخلص‌الائمه با اشاره به شکل‌گیری یک نشان تجاری برای این مرکز تاکید کرد: برای این طرح محصولات متنوع با یک نشان تجاری تولید می‌شود و مقرر شده است، شهرداری اراک نیز مجتمع گلستان را برای عرضه این تولیدات به این طرح اختصاص دهد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف با تولیدکنندگان صاحب‌نام در کشور و استان مرکزی گفت: تاکنون از این طرح در استان مرکزی استقبال خوبی شده و گزینه‌ها در حال انتخاب و نهایی شدن است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه پس از انتخاب تولیدکنندگان مساحت بنای مورد نیاز برای فعالان در دو هفته آینده آغاز می‌شود، افزود: در حوزه تبلیغات شهری این طرح نیز شهرداری اراک باید فعالیت ویژه داشته باشد.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه کیفیت، تنوع و قیمت مناسب در تولید محصولات عفاف و حجاب باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: لازم است عزم همه دستگاه‌ها برای تغییر ذائقه مردم برای استفاده و بهره‌گیری از طرح‌های ایرانی-اسلامی جزم شود.

کد خبر 694026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.