تلخ‌کامی لژیونرهای ملی‌پوش در اروپا

لژیونرهای فوتبال کشورمان در هفته‌های اخیر موفق به ارائه نمایش تاثیرگذاری در مسابقات اروپایی و باشگاهی نشدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته‌های اخیر در فوتبال اروپا شاهد برگزاری تورنمنت‌های حساسی همچون لیگ کنفرانس، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا بودیم اما هیچ‌یک از لژیونرهای کشورمان موفق نشدند در این مسابقات آنچنان که باید و شاید عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارند؛ در لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی فرصت بازی برابر تیم‌های مطرح اسپانیا را پیدا کرد و باوجود اینکه طارمی بدشانسی هم داشت اما وی برای پورتو مؤثر نبود؛ صادق محرمی، احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی نیز با وجود اینکه در لیگ کنفرانس و اروپا برای تیم‌های دیناموزاگرب و آاِک یونان بازی کردند، اما همچون سایر لژیونرهای ایران هفته تلخی را پشت سر گذاشتند. البته این ناکامی تنها به جدال‌های اروپایی ختم نمی‌شود و بازیکنان ملی‌پوش و البته لژیونر ایران روزهای گذشته در تیم‌های باشگاهی نیز عملکرد دور از انتظاری را از خود ارائه داده‌اند و در این میان شاید بتوان گفت مهدی قائدی شرایط مطلوب‌تری را تجربه می‌کند.

در ادامه قصد داریم عملکرد هفته اخیر لژیونرهای ایران در لیگ‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

قائدی فرشته نجات مجیدی

در هفته چهارم لیگ‌برتر امارات دو تیم الاتحاد کلبا و عجمان به تقابل با یکدیگر پرداختند و این جدال در نهایت با برتری ۵ بر ۳ به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید؛ مهدی قائدی ستاره ایرانی الاتحاد مرد اول میدان بود چراکه این بازیکن با زدن ۲ گل علاوه بر اینکه در پیروزی تیم خود نقش مؤثری را ایفا کرد به نوعی سبب ماندگاری فرهاد مجیدی روی نیمکت الاتحاد کلبا شد.

الوحده مغلوب یاران سابق نورالهی

در دیگر دیدار مهم لیگ امارات دو تیم شباب‌الاهلی و الوحده به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شباب الاهلی با نتیجه سه بر یک از سد تیم الوحده گذشت؛ احمد نورالهی که ۷۵ دقیقه برای تیم خود بازی کرد موفق به تأثیر گذاری چندانی در روند بازی نشد.

تلخ کامی لژیونرهای ملی‌پوش در اروپا

قدوس چشم انتظار اعتماد فرانک

تیم برنتفورد در هفته هفتم لیگ‌برتر انگلیس، مهمان ناتیتگهام فارست بود و در نهایت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند؛ سامان قدوس همچون دیدارهای گذشته برنتفورد به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد، با اینکه هافبک ملی‌پوش برنتفورد در دقیقه ۶۹ به زمین بازی آمد، اما در فرصت کوتاهی که در اختیار وی قرار گرفت موفق به ثبت یک پاس کلیدی و سه سانتر خطرناک شد.

الهیار همچنان مورد غضب روسنیر

تیم هال‌سیتی در دو دیداری که این هفته انجام داد، تنها موفق به کسب یک امتیاز و زدن یک گل شد؛ الهیار صیادمنش در هیچیک از این دو مسابقه در لیست تیم خود حضور نداشت تا احتمال جدایی وی از هال‌سیتی بیش از پیش قوت بگیرد. البته این بازیکن امیدوار است با توجه به عملکرد ضعیف سایر مهاجمان این تیم در هفته‌های آتی فرصت بازی برای هال‌سیتی را پیدا کند.

تلخ کامی لژیونرهای ملی‌پوش در اروپا

فصل ناکوک طارمی ادامه دارد

در مهم‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ پرتغال، تیم‌های بنفیکا و پورتو در استادیوم دالوز به مصاف یکدیگر رفتند و در این جدال بنفیکا موفق شد با تک‌گل دیماریا از سد یاران طارمی عبور کند و بالاتر از پورتو در رده دوم جدول قرار گیرد. مهدی طارمی که در این فصل دچار عملکرد سینوسی شده است در این مسابقه یک نمایش متوسط از خود ارائه داد.

پیروزی مهم یاران آزمون در برابر فرزیونه

تیم فوتبال رم در سری‌آ ایتالیا این روزها شرایط ایده‌آلی را تجربه نمی‌کند و مورینیو نیز مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته است؛ اما شاگردان آقای خاص در هفته هفتم مسابقات موفق به شکست دو بر صفر فرزیونه شدند و شاید بتوان گفت یاران آزمون با این پیروزی تا حدودی بحران‌های تیمی را پشت سر گذاشتند، ناگفته نماند که سردار آزمون در این تقابل به عنوان یار تعویضی در دقیقه ۹۱ وارد میدان شد.

در هفته سوم لیگ جوانان ایتالیا، تیم کرمونزه با هتریک دوید استاکلر، بازیکن دورگه ایرانی موفق به شکست اسپال شد و کرمونزه با این پیروزی در صدر جدول رقابت‌ها قرار گرفت. استاکلر به عنوان یک بازیکن جوان و آینده‌دار در سه هفته اخیر موفق به زدن ۵ گل برای تیم خود شده است تا سهم زیادی در صدرنشینی کرمونزه داشته باشد.

تلخ کامی لژیونرهای ملی‌پوش در اروپا

شکست برابر رقبای اسپانیایی

روزهای گذشته هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد؛ تیم‌های پورتو و فاینورد که در این تورنمنت حاضر بودند برابر بارسلونا و اتلتیکو مادرید با شکست مواجه شدند؛ این در شرایطی است که علیرضا جهانبخش از دقیقه ۷۸ برای فاینورد بازی کرد اما در نهایت این تیم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب حریف خود شد.

دیدار پورتو و بارسلونا که میزبانی نماینده پرتغال برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود آبی اناری‌ها به پایان رسید؛ شاید بتوان گفت مهدی طارمی یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان این مسابقه بود، چراکه گل زیبای این بازیکن توسط VAR مردود اعلام شد، پنالتی کونده روی وی مورد بررسی کمک داور ویدئویی قرار نگرفت و در نهایت پاس کلیدی طارمی برای پپه به دلیل غفلت این بازیکن بدون نتیجه ماند؛ با اینکه طارمی در دقیقه ۸۵ از زمین مسابقه خارج شد، اما با کسب نمره ۷.۲ عنوان دومین بازیکن برتر پورتو در این جدال مهیج را از آن خود کرد.

یاران حاج‌صفی و محمدی صدرنشین گروه مرگ

تیم آاِک یونان در هفته دوم لیگ اروپا در دیداری حساس میزبان تیم آژاکس بود و این جدال با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ در این بازی احسان حاج‌صفی که به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده است، ۷۴ دقیقه برای تیم خود بازی کرد و عملکرد ضعیفی را هم از خود به نمایش گذاشت، میلاد محمدی نیز در دقیقه ۷۹ به ترکیب یونانی‌ها اضافه شد.

تلخ کامی لژیونرهای ملی‌پوش در اروپا

اکرت در حسرت بازی در آنفیلد

روزهای گذشته تیم یونیون‌سن‌ژیل بلژیک در دیدار برابر لیورپول با دو گل بدرقه شد؛ دنیس اکرت به عنوان یک مهاجم دورگه ایرانی-آلمانی به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده است و به همین دلیل موفق نشد در این جدال برای تیم خود بازی کند.

دیناموزاگرب روی نوار ناکامی

تیم دیناموزاگرب در این فصل شرایط مطلوبی ندارد و روزهای اخیر در دومین جدال خود در لیگ کنفرانس برابر تیم نه‌چندان مطرح بالکانی کوزو با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا ناکامی دیگری در کارنامه این فصل دیناموزاگرب ثبت شود.

صادق محرمی مقابل بالکانی ۹۰ دقیقه بازی کرد و ۱۰ سانتر ناموفق تنها آماری است که توسط این بازیکن به جا ماند.

تلخ کامی لژیونرهای ملی‌پوش در اروپا

کد خبر 694015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.