حضور نماینده داوران و خبرنگاران نوجوان جشنواره سی‌وپنجم در شورای اسلامی شهر اصفهان

رهام رسولی، نماینده داوران و سیما موسوی به‌عنوان نماینده خبرنگاران کودک و نوجوان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رهام رسولی، داور جشنواره فیلم کودک و نوجوان امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: روند داوری کودکان و نوجوانان در جشنواره بسیار خوب است.

وی با انتقاد از اینکه فضای فیلم‌های امسال جشنواره شاد نیست، افزود: برخی از کودکان و نوجوانان با قیافه‌ای گرفته سالن را ترک می‌کنند، در حالی که باید دل کودکان با دیدن فیلم شاد شود، درخواست می‌کنم فیلمسازان این مهم را در ساخت آثار خود لحاظ کنند.

سیما موسوی، خبرنگار جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان نیز اظهار کرد: از ماه‌های قبل علاقه‌مندان به حضور در جشنواره در آزمون برخط شرکت کردند، پس از انتخاب در مرحله دوم در مصاحبه شرکت کردند، در نهایت برگزیدگان از کلاس‌های آموزشی در موزه رسانه و سینما بهره‌مند شدند، اکنون در جشنواره فعال هستند.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از این دو داور و خبرنگار کودک و نوجوان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان تقدیر کردند.

کد خبر 693987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.