آغاز عملیات روکش آسفالت معابر مجموعه کوی بهار

رئیس اداره عمران منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این منطقه در راستای توجه به مطالبه مردمی و خدمت‌رسانی به مناطق کمتربرخوردار، رسیدگی و روکش آسفالت معابر مجموعه کوی بهار را در دستور کار خود قرار داد.

ناصر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وضعیت نامطلوب آسفالت مجموعه کوی بهار واقع در منطقه شش اصفهان اظهار کرد: شهرداری منطقه شش اصفهان به دلیل نشست آسفالت‌های این منطقه و نامناسب بودن ترانش‌هایی که توسط دستگاه‌های تاسیساتی حفاری ایجاد شده است، برای روکش آسفالت این منطقه اقدام کرد.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر مجموعه کوی بهار طی سال‌های گذشته ترمیم نشده بود، افزود: شهرداری منطقه شش اصفهان در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان، برای شش هزار متر مربع از این محله که شامل معابر فرعی و اصلی بوده، روکش آسفالت باکیفیت تهیه و عملیات روکش آسفالت این معابر را از حدود یک ماه پیش آغاز کرد.

رئیس اداره عمران منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند چنانچه مطالبه‌ای در زمینه ترمیم و روکش آسفالت معابر، به‌ویژه مناطق کمتربرخوردار منطقه دارند، به شهرداری منطقه شش اصفهان مراجعه و اطلاع‌رسانی کنند، شهرداری منطقه نیز در راستای رسالت خدمت‌رسانی خود، بعد از بازدید از این معابر، به سرعت برای رفاه و آسایش مردم اقدام خواهد کرد.

کد خبر 693958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.