افتتاح مرکز نوآوری پست در گلستان

مدیرکل پست گلستان با بیان اینکه امسال بیش از دو میلیون خدمت الکترونیکی در شبکه پستی استان انجام شده است، گفت: مرکز نوآوری پست در گلستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن ایزدپناه صبح امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت روز جهانی پست اظهار کرد: مرکز نوآوری پست با هدف کمک به اقتصاد گلستان و رونق تجارت الکترونیک با همکاری پارک علم و فناوری گلستان در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز نوآوری پست ظرف چند سال گذشته در استان فعال شده است، افزود: آن زمان جزو پنج استان اول کشور بودیم.

مدیرکل پست گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به نیازهای روز، تلاش ما این است که شبکه گسترده پست لایه‌اندازی و پوست‌اندازی شود و خدمات به‌روز و برخط ارائه دهد.

ایزدپناه با بیان اینکه امسال بیش از دو میلیون خدمت الکترونیکی در شبکه پستی استان انجام شده است، تصریح کرد: این تعداد بیش از یک میلیون خدمت در قالب مرسوله پستی به اقصی نقاط کشور را شامل می‌شود.

وی تاکید کرد: بیشترین نقاط هدف ارسال مرسوله‌های پستی به ترتیب تهران، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس بوده و بیشترین مرسولات پستی به ترتیب از تهران، خراسان رضوی، البرز، خراسان جنوبی و فارس به استان گلستان وارد شده است.

مدیرکل پست گلستان گفت: ۳۶۵ واحد بخش خصوصی زیرمجموعه پست در سطح استان به شهروندان خدمت ارائه می‌دهد و در حال حاضر ۵۷ نفر نامه‌رسان دولتی ،۱۶ نفر به‌صورت شرکتی، ۱۸ پیمانکار شهری و ۳۱۷ پیمانکار روستایی با این شرکت همکاری می‌کنند.

کد خبر 693949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.