«طوفان‌الاقصی» تسکینی بر دل دردمند و داغدار کودکان فلسطینی است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور فلسطین امروز معیار انسانیت و انصاف است و طوفان‌الاقصی تسکینی بر دل دردمند و داغدار کودکان فلسطینی و خانواده‌هایی است که طی این سال‌ها به دست حکومت غاصب و کودک‌کش اسرائیل کشته، بی‌سرپناه و داغدار شدند.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز گذشته شاهد یک عملیات ترکیبی و غافلگیرانه، پیش‌روی بیش از ۲۵ کیلومتر در عمق سرزمین‌های اشغالی، شلیک چند هزار موشک و اسارت ده‌ها اشغالگر توسط فلسطینیان بودیم که به طوفان‌الاقصی معروف شد.

وی افزود: این موضوع نشان‌دهنده تحولی عمیق و یک تغییر ویژه است که توسط فلسطینیان و به‌طور قطع با ظهور انقلاب اسلامی ایران و الگوگیری از آن رقم خورده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر روزگاری شاهد معادله ترس و سازش بودیم، امروز شاهد جریان شهادت و مقاومت هستیم و طوفان‌الاقصی نماد مقاومت، ایثارگری و شهادت‌طلبی است که در سرزمین‌های اشغالی رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد استیصال و ازهم‌پاشیدگی اسرائیل هستیم، گفت: اگر امروز شاهد یک مقاومت جدی از سوی فلسطینیان هستیم، دلیل آن جنایت‌های مستمر و وحشیانه‌ای است که صهیونیست‌ها طی سال‌ها انجام دادند.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور خاطرنشان کرد: طوفان‌الاقصی تسکینی بر دل دردمند و داغدار کودکان فلسطینی است که طی این سال‌ها به دست حکومت کودک‌کش اسرائیل کشته یا بی‌سرپناه شدند.

وی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که صهیونیست‌ها در اوج استیصال و نابودی قرار دارند و پیروزی مقاومت و محو این غده سرطانی نزدیک است و ما امیدوار به وعده‌های الهی هستیم، همان‌گونه که خداوند در قرآن کریم، در آیه دوم سوره حشر می‌فرماید: «گمان می‌کردند، دژهای محکمشان مانع عذاب الهی می‌شود، اما خداوند از آنجا که گمان نمی‌کردند به سراغشان آمد.»

کد خبر 693945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.