چهره بین‌المللی جشنواره سی‌وپنجم باید به کشورهای جهان نشان داده شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان از همه داشته‌های خود برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان هزینه کرده است تا به‌صورت ویژه و بین‌المللی برگزار شود، گفت: با این اقدامات، چهره بین‌المللی این جشنواره باید به همه کشورهای جهان نشان داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در صدوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از عوامل برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که در برپایی افتتاحیه به حفظ ارزش‌های اسلامی، مذهبی و ملی توجه داشتند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه اصفهان از همه داشته‌های خود برای این جشنواره هزینه کرده است تا به‌صورت ویژه و بین‌المللی برگزار شود، افزود: بازتاب این جشنواره در حوزه رسانه ملی بسیار ضعیف بود و در شبکه‌های سیما بازتاب چندانی نداشت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بیشتر کشورهای مسلمان باید در این زمینه ورود پیدا می‌کردند تا بازتاب خوبی در شأن جشنواره ایجاد می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه از مسئولان فعال در حوزه کودک و نوجوان که در کشورهای خارجی فعالیت می‌کنند نیز باید برای حضور در جشنواره دعوت شود، گفت: با این اقدامات باید چهره بین‌المللی جشنواره به همه کشورهای جهان نشان داده شود.

کد خبر 693935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.