اقتدار امروز جبهه مقاومت برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است

استاندار سمنان گفت: اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در آئین زنگ مقاومت در حمایت از طوفان‌الاقصی و مقاومت اسلامی اظهار کرد: به معنای واقعی کلمه می‌توان گفت به شدت وضعیت رژیم غاصب اسرائیل بحرانی است.

وی افزود: اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: روز گذشته را باید در تاریخ جهان اسلام ثبت کرد، روزی که رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی، وحشت و شوکه شدن بر رژیم غاصب اسرائیل وارد کرد و جبهه مقاومت از غزه دلاور، صدها موشک را به سمت سرزمین اشغالی فلسطین و رژیم غاصب پرتاب کرد.

هاشمی اضافه کرد: در حملات مقتدرانه روز گذشته جبهه مقاومت، ده‌ها نفر از رژیم غاصب اسرائیل به درک واصل و صدها نفر به اسارت گرفته شدند، چندین فرمانده نظامی به هلاک رسیدند و بسیاری نیز مفقود هستند.

وی ادامه داد: روز گذشته، بیش از ۱۵۰ موشک مقاومت به سمت سرزمین‌های اشغالی و رژیم غاصب اسرائیل پرتاب شد که تنها گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشت. امروز رژیم غاصب اسرائیل از زمین، زیر زمین، دریا و هوا غزه و کرانه باختری را توسط جبهه مقاومت مورد هدف قرار داده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: امروز در استان سمنان و دبیرستان شهید بهشتی گرد هم آمدیم تا به دانش‌آموزان فلسطینی اعلام کنیم که ما نیز در شادی شما شریک و در این پیروزی سهیم هستیم و برای پیروزی نهایی شما دعا می‌کنیم.

استاندار سمنان گفت: به امید خدا به روزی برسیم که نماز را در مسجدالاقصی که محور وحدت جهان اسلام است، اقامه کنیم. بیش از ۸۰ سال تصرف و اشغالگری رژیم غاصب اسرائیل به پایان داده است و فلسطین به دست مردم غیور آن مدیریت شود.

هاشمی افزود: روز گذشته، نیروهای محور مقاومت از طریق حملات سایبری سامانه دفاعی گنبد آهنین اسرائیل را از کار انداختند و این سامانه روز گذشته عمل نکرد؛ این تنها بخشی از توانایی و قدرت جبهه مقاومت است.

به گزارش ایمنا، آئین زنگ مقاومت در حمایت از طوفان‌الاقصی و مقاومت اسلامی در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی سمنان با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار سمنان، شهردار، فرمانده انتظامی استان، مشاورین استاندار در امور روحانیت و ایثارگران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی برگزار شد.

کد خبر 693912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.