نواختن زنگ همبستگی با دانش‌آموزان فلسطین در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

هم‌زمان با سراسر کشور، زنگ همبستگی در حمایت از دانش‌آموزان فلسطین در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین زنگ همبستگی در حمایت از دانش‌آموزان فلسطین صبح امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در دبیرستان متوسطه دوم دخترانه شاهد یاسوج از ساعت ۷:۳۰ با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد، معاونان آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد.

حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک عملیات غرورآفرین «طوفان‌الاقصی» اظهار کرد: این پیروزی غرورآفرین نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود و هشداری جدی به همه سازش‌کاران در منطقه خواهد بود.

شهرام مهدوی‌مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: پیروزی ارزشمند جبهه مقاومت نشان داد رژیم صهیونیستی رو به افول بوده و نخستین‌بار است که مبارزان فلسطینی چنین حملاتی در این سطح انجام داده‌اند.

به گزارش ایمنا، آئین نواختن زنگ همبستگی با دانش‌آموزان فلسطین در مراسم صبحگاهی مدارس استان با برنامه‌های متنوعی در حمایت از مجاهدان فلسطینی همراه بود و دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

نواختن زنگ همبستگی با دانش‌آموزان فلسطین در مدارس کهگیلویه و بویراحمدنواختن زنگ همبستگی با دانش‌آموزان فلسطین در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر 693904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.