تحقق ۴۰ درصدی برنامه‌های دولت سیزدهم در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۴۰ درصد از برنامه‌های دولت سیزدهم در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد محقق شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معتمدی‌پور امروز _ یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در آیین افتتاح سردخانه ۵۰۰ تنی در منطقه «دشتروم» شهرستان بویراحمد، ضمن تبریک روز ملی روستا، اظهار کرد: این روز به نوعی روز جهاد کشاورزی محسوب می‌شود، چراکه هر فعالیتی در عرصه روستا و عشایر تحت تأثیر این این قشر مولد است.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم در کنار نگاه به تولید به سمت تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی با هدف ایجاد ارزش افزوده و زنجیره اقتصادی تولید رفتیم و امروز این تلاش‌ها به نتیجه رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: منطقه «دشتروم» ظرفیت تولید سیب را دارد، اما ظرفیت سردخانه‌ای نداشت که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده چندین سردخانه در این منطقه تولید شد و به بهره‌برداری رسید یا در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

معتمدی‌پور از تحقق ۴۰ درصد از برنامه‌های طراحی شده دولت در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: با تزریق اعتبارات و تسهیلات مصوب امیدواریم به صددرصد تعهدات دولت در این بخش عمل کنیم و تحول واقعی را در زیرساخت‌های کشاورزی استان شاهد باشیم.

وی از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دو کارخانه تولید خوراک آبزیان در منطقه «دشتروم» خبر داد و افزود: این کارخانه‌های زیرساختی به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 693900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.