سیستم روشنایی میدان شورای شهر اصلاح می‌شود

شهردار آران و بیدگل از اصلاح پیست پیاده‌روی بلوار شهید حاجی‌زاده خبر داد و گفت: اصلاح و ساماندهی روشنایی میدان شورا با اعتبار ۱.۲ میلیارد ریال انجام شد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتقاد شهروندان منطقه دو آران و بیدگل از نصب نشدن سطل زباله در ابتدای کوچه رسالت ۳۶ بلوار بهشت که موجب ریخته شدن مقدار زیادی زباله داخل جوی و خیابان می‌شود، اظهار کرد: کوچه رسالت ۳۶ سطل زباله داشت، اما با اصرار و پیگیری‌های همسایه‌ها، شهرداری اقدام به برداشتن سطل زباله کرد.

وی افزود: عملیات آسفالت کوچه حکمت ۱۲ واقع در بلوار شهید مطهری به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع با اعتبار هفت میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل اجرا شد.

شهردار آران و بیدگل با بیان اینکه عملیات آسفالت کوچه فرعی خیابان بابایعقوب به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و صرف اعتبار حدود چهار میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل اجرا شد، خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت کوچه بهزیستی در خیابان امیرکبیر واقع در ناحیه یک شهرداری آران و بیدگل به مساحت ۴۳۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۱ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل به انجام رسید.

صانعی با اشاره به اینکه پیاده‌راه بلوار حاجی‌زاده به سمت پارک زیتون مسیر دائمی برای پیاده‌روی شهروندان علاقه‌مند به ورزش و پیاده‌روی به شمار می‌رود، تصریح کرد: شهروندان نسبت به بلوک فرش‌های شکسته و کنده شده پیاده‌راه انتقاد داشتند که با پیگیری‌های انجام شده از سوی شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل، اصلاح پیست پیاده‌روی بلوار شهید حاجی‌زاده در دست اقدام است.

وی با اشاره به انتقاد شهروندان منطقه یک از تاب‌های شکسته و نبود وسایل بازی در پارک محلی مسعودآباد آران و بیدگل، گفت: با پیگیری‌های انجام شده تاب بازی پارک اصلاح شد و در حال احداث فونداسیون میز بازی شطرنج پارک هستیم.

شهردار آران و بیدگل افزود: با توجه به مطالبه شهروندان منطقه یک در خصوص رفع خاموشی میدان شورا، اصلاح و ساماندهی روشنایی این میدان با اعتبار ۱.۲ میلیارد ریال انجام شد.

صانعی تاکید کرد: عملیات روکش آسفالت کوچه دوم خیابان شهید ملک‌پوریان جنب پارک سلمانی در منطقه یک شهرداری آران و بیدگل به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال اجرا شد.

وی اضافه کرد: در راستای جلوگیری از آلودگی‌های محیطی و تأمین رفاه حال شهروندان، شست‌وشو، گندزدایی و ضدعفونی مخازن جمع‌آوری زباله با هدف از بین بردن بوی نامطبوع حاصل از شیرابه‌های مخازن به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

کد خبر 693870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.