ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خط دروازه؛ بیرانوند بی‌رقیب می‌تازد

تقریباً پیش از هر جدال پرسپولیس در تورنمنت‌های مختلف تمام اهالی فوتبال آگاهی دارند که یحیی گل‌محمدی به غیر از علیرضا بیرانوند گزینه دیگری را برای خط دروازه قرمزپوشان در نظر نخواهد گرفت و بنابراین دیدار با گل‌گهر سیرجان نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ این گلر ملی‌پوش، یکی از بازیکنان مورد اعتماد کادر فنی پرسپولیس به‌شمار می‌رود و به دلیل عملکرد مطلوب، محبوبیت نزد هواداران و داشتن تجربه کافی می‌تواند در هر مسابقه نقش تعیین‌کننده‌ای در کسب نتیجه شاگردان گل‌محمدی داشته باشد. با این تفاسیر برای رویارویی امروز قرمزپوشان نیز علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه تیم خود قرار خواهد گرفت.

مدافعان؛ ولسیانی همچنان نیمکت‌نشین است؟

پرسپولیس در خط دفاع خود بازیکنان تأثیرگذاری را در اختیار دارد که علاوه بر نمایش دفاعی مناسب در حملات تیمی نیز خطرناک ظاهر می‌شوند. تقریباً تمام مدافعان قرمزپوش از این ویژگی برخوردار هستند و شاید دلیل اینکه تیم یحیی گل‌محمدی در عین حال که هجومی بازی می‌کند در خط دفاع نیز بی‌نقص ظاهر می‌شود، همین موضوع باشد. در هر صورت با توجه به ترافیک خط دفاع پرسپولیس و عملکرد مناسب مدافعان این تیم، نیمکت‌نشینی مهره‌ای همچون ولسیانی چندان عجیب نیست و به احتمال فراوان کادر فنی قرمزپوشان برابر شاگردان اوزونیدوس نیز مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را در قلب دفاع خود قرار دهد، همچنین دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی، مدافعان کناری پرسپولیس در این مسابقه خواهند بود.

هافبک‌ها؛ وضعیت نامشخص ترابی برای دیدار با گل‌گهر

قرمزپوشان در هفته‌های گذشته با مصدومیت بازیکنان کلیدی خود همچون امیری و ترابی مواجه شدند و از طرفی هم برای دیدار با الدحیل، میلاد سرلک را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند، اما وضعیت خط هافبک این تیم برای تقابل با گل‌گهر کمی بهتر شده است و مهدی ترابی تنها بازیکنی به‌شمار می‌رود که شرایط وی برای این مسابقه همچنان نامشخص است، در هر حال این امکان وجود دارد که یحیی گل‌محمدی نام میلاد سرلک، سعید صادقی، سروش رفیعی و مسعود ریگی را در ترکیب اصلی خود برای خط هافبک قرار دهد و در صورتی که ترابی شرایط بازی داشت، این بازیکن را به صورت یار تعویضی راهی میدان کند.

مهاجمان؛ زاهدی گل زد، پس هست

شهاب زاهدی هفته گذشته در دیدار مقابل الدحیل قطر موفق به گلزنی شد هرچند که برخی اعتقاد داشتند ارسال کنعانی‌زادگان به این بازیکن برخورد نکرده است، اما در هر حال شرایط روحی مهاجم پرسپولیس تا حدودی بهتر از گذشته است و به احتمال فراوان یحیی گل‌محمدی، شهاب زاهدی را به همراه امید عالیشاه در خط حمله خود قرار دهد تا تکنیک و چارچوب‌شناسی آن‌ها برگ برنده پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، سعید صادقی، میلاد سرلک، امید عالیشاه و شهاب زاهدی.

کد خبر 693840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.