خوب نبودیم و این نتیجه حاصل کم‌کاری در نیمه اول بود

مربی صنعت نفت آبادان گفت: این تنبیه سخت نتیجه عملکرد ضعیف ما در نیمه اول مسابقه بود و در نیمه دوم بازیکنان به آنچه استحقاق داشتند دست پیدا کردند و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم با اینکه در نیمه اول باید بهتر بازی می‌کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ‌برتر، امروز شنبه _ پانزدهم مهرماه_ دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند و جدال این دو تیم با نتیجه ۴ بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.

در نشست خبری پس از بازی بهروز مکوندی مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص دیدار با سپاهان اظهار کرد: ابتدا به باشگاه سپاهان تبریک می‌گویم و امیدوارم در مقابل رقبای آسیایی خود نتایج مطلوبی را کسب کنند؛ در رابطه با این جدال باید بگویم که در نیمه اول مقابل تیمی که در مسابقات مختلف به عنوان مدعی ظاهر می‌شود بازی ضعیفی را ارائه دادیم و جریمه شدیم.

وی افزود: در واقع این تنبیه سخت نتیجه عملکرد ضعیف ما در نیمه اول مسابقه بود؛ در نیمه دوم بازیکنان به آنچه استحقاق داشتند دست پیدا کردند و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم؛ با اینکه در نیمه اول باید بهتر بازی می‌کردیم اما پس از وقفه ۳۸ روزه و از دست دادن بازی‌های خانگی برابر تیم قدرتمندی قرار گرفتیم و نتیجه امشب به همین دلیل بود؛ برای جبران این نتیجه تلاش خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اشتباهات فهدخالد در این بازی تصریح کرد: هر بازیکنی ممکن است اشتباهات فنی انجام دهد و اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند چنین نتیجه‌ای کسب نمی‌شد؛ بی شک نمی‌توان شکست تیم را به یک بازیکن اختصاص داد و حتی می‌توانستیم بیشتر هم گل بخوریم؛ به طور کلی در نیمه اول عملکرد مطلوبی نداشتیم.

کد خبر 693836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.