پلیس، خدمتگزار و یار و یاور شهروندان قانون‌مدار است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه قانون فصل الخطاب برای همه و رعایت دقیق آن ضامن امنیت جامعه است، پلیس را خدمتگزار و یار و یاور شهروندان قانون‌مدار دانست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی در برنامه زنده تلویزیونی صبحونه اظهار کرد: برای هفته انتظامی امسال شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» انتخاب شده و مفهوم آن این است که پلیس خدمتگزار و یار و یاور شهروندان قانون‌مدار است.

وی با بیان اینکه قانون فصل‌الخطاب برای همه و رعایت دقیق آن ضامن امنیت جامعه است، افزود: همه باید به قانون احترام بگذاریم و به آن تمکین کنیم و مطمئن باشیم که قوانین و مقررات به صلاح و منفعت جامعه وضع شدند و رعایت دقیق آن از سوی همه آحاد جامعه امنیت و آسایش عمومی را در پی خواهند داشت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پلیس همانطور که خدمتگزار شهروندان قانون‌مدار است، مقابل قانون گریزان و قانون‌شکنان قرار می‌گیرد و برابر قانون وظیفه دارد با آنها برخورد کند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته انتظامی در استان اصفهان، ادامه داد: بیش از ۶۰ برنامه متنوع از روز پنجشنبه با حضور فرماندهان و کارکنان انتظامی در گلستان شهدا شروع شد و در روز گذشته نیز کارکنان انتظامی در نماز جمعه حضور یافتند و فرماندهان انتظامی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداختند و امروز هم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

سرهنگ محمدی گفت: در طول هفته انتظامی خدمات و تسهیلات ویژه‌ای نیز برای شهروندان در نظر گرفتیم که از آن جمله می‌توان به افزایش ساعات کار مراکز تعویض پلاک تا ساعت ۱۶ عصر، ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با شرایط ویژه به غیر از وسایلی که با دستور قضائی توقیف شدند اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در این هفته پلیس اصفهان از بین برادران با شرایط ویژه در مقطع درجه‌داری استخدام می‌کند و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در اصفهان، خیابان طیب، کوی سرلت مراجعه کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان امنیت جامعه را نیازمند مشارکت و تعامل مردم دانست و اظهار کرد: در حوزه ترافیک، حوزه‌های امنیتی، انتظامی، اقتصادی و اجتماعی نیاز به مشارکت مردم داریم و از شهروندان می‌خواهیم که موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع همکاران برسانند.

وی ادامه داد: از شهروندان می‌خواهیم که به منظور بهبود عملکرد پلیس از طریق تماس با سامانه ۱۹۷ نظرات، پیشنهادات، تقدیر یا انتقاد سازنده یا شکایتی اگر از عملکرد مأموران دارند را در تمام ساعات شبانه روز اعلام کنند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: جا دارد تا از تعامل و هماهنگی همه سازمان‌ها، دستگاه‌ها و همکاری و مشارکت شهروندان قانونمند با پلیس که نتیجه آن هم افزایش روز افزون امنیت در استان است تقدیر و تشکر کنم و به همه اطمینان می‌دهم که همکاران من در انتظامی استان اصفهان با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی از هیچ کوششی برای تأمین امنیت و آسایش عمومی دریغ نمی‌کنند.

کد خبر 693826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.