درخشش آریا یوسفی برای دومین هفته متوالی در ترکیب طلایی‌ها

آریا یوسفی در ترکیب سپاهان مقابل صنعت‌نفت موفق به ثبت یک گل و دو پاس‌گل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صنعت‌نفت آبادان امشب _شنبه پانزدهم مهرماه_ در چارچوب هفته هفتم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و با قضاوت سیدرضا مهدوی در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

در نیمه‌اول سپاهان خیلی‌زود به گل نخست بازی رسید، در دقیقه سیزدهم بازی آریا یوسفی پشت‌سر مدافعان صنعت‌نفت آبادان فرار کرد و با یک ارسال دیدنی روی منطقه شش‌قدم حریف، رضا اسدی را در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای گلزنی قرار داد و ضربه‌سر مهاجم طلایی‌پوشان توپ را به تور دوخت.

دقیقاً ۱۷ دقیقه بعد بود که آریا یوسفی روی یک حرکت تیمی خوبی که در سمت چپ خط‌حمله سپاهانی‌ها، توپی که روی پای راست خود بود را به‌صورت زمینی روانه دروازه صنعت‌نفت آبادان کرد و پس از اشتباه عجیب فهد طالب، گل دوم طلایی‌پوشان را به‌ثمر رساند تا برای دومین هفته متوالی گلزنی کند.

این پایان کار نبود و سه دقیقه بعد عیسی آل‌کثیر در نخستین بازی رسمی خود برای سپاهان نخستین گل خود را نیز به‌ثمر رساند. در متن این گل، باز هم آریا یوسفی قرار داشت که پاس منجر به گل را به شماره ۷ طلایی‌پوشان داد و بدین ترتیب موفق شد دومین پاس‌گل خود در بازی امروز را ثبت کند و در نهایت در دقیقه ۶۲ جای خود را به برایان دابو داد.

عملکرد درخشان آریا یوسفی در ترکیب سپاهان باعث شد تا این هافبک جوان و جویای‌نام طلایی‌پوشان از روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان و از سمت هواداران این تیم مورد تشویق بیش‌از حد قرار بگیرد. یوسفی که در ترکیب تیم ملی امید هم فوق‌العاده کار می‌کند در سپاهان جا افتاده و به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شده است.

کد خبر 693819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.