محمد قربانی مدافع جدید سپاهان / نیلسون در لیست سیاه مورایس؟

محمد قربانی هافبک تیم فوتبال سپاهان در بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان در قلب خط‌دفاعی قرار گرفته و به زوج سیاوش یزدانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صنعت‌نفت آبادان امشب _شنبه پانزدهم مهرماه_ در چارچوب هفته هفتم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و با قضاوت سیدرضا مهدوی در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

یکی از نکات قابل‌توجه بازی امشب در ترکیب سپاهان قابل مشاهده است و آن‌هم حضور محمد قربانی در قلب خط‌دفاعی سپاهانی‌هاست. محمد قربانی ملی‌پوش امید طلایی‌پوشان که پست اصلی‌اش هافبک‌میانی است باتوجه به محرومیت محمد دانشگر و اشتباهات متوالی نیلسون جونیور در این پست به‌کار گرفته شده است.

ژوزه مورایس با اتخاذ این تصمیم نشان داد برای اینکه بتواند بدون کمترین اشتباه فردی شاهد پیروزی تیم خود باشد با هیچ بازیکنی تعارف ندارد و عملکرد بسیار ضعیف نیلسون جونیور باعث شده است مدافع برزیلی سپاهان در لیست سیاه سرمربی پرتغالی این تیم قرار بگیرد و ترجیح می‌دهد به یک بازیکن در پست غیرتخصصی‌اش بازی بدهد.

البته عملکرد محمد قربانی در نیمه‌اول بسیار مطمئن نبود و همچنین باتوجه به اینکه فشار خاصی از سوی مهاجمان صنعت‌نفت آبادان روی دروازه سپاهان ایجاد نشد، نمی‌شود درخصوص سبک بازی قربانی در این پست قضاوت کرد و شاید در هفته‌های آتی باز هم ژوزه مورایس از هافبک جوان خود در قلب خط‌دفاعی سپاهان باشیم.

کد خبر 693810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.