زمینه سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد فراهم است

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: درصدد هستیم که طرح‌های تولیدی و صنعتی را به شهرک‌های صنعتی انتقال دهیم و زمینه سرمایه‌گذاری و ارایه خدمات ارزان در این زمینه فراهم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌محمد روستا عصر روز _شنبه، پانزدهم مهرماه_ در نشست کارگروه امور زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۲۸ طرح از جمله صنعت پلاستیک‌سازی، صنعت خودرو، طرح پرواربندی، طرح تیرچه بلوک و طرح پیش‌ساخته قطعات بتونی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مواردی که در کارگروه امور زیربنایی مطرح می‌شوند بر اساس طرح آمایش سرزمین و با توجه به نیاز منطقه و استعلامات منابع طبیعی و آب منطقه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرند و به طرح‌هایی که مشکلی نداشته باشند مجوز فعالیت داده می‌شود.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه یکی از کارگروه‌های مهم حوزه عمرانی کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری است، گفت: این کارگروه ماهی یک‌بار با حضور مدیران کل دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود.

وی به بررسی طرح پلاستیک‌سازی در یاسوج اشاره کرد و گفت: این طرح در اراضی کشاورزی جانمایی شده بود و ضمن مخالفت با ایجاد آن، پیشنهاد احداث این طرح در شهرک‌های صنعتی به سرمایه‌گذار داده شد.

روستا خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که طرح‌ها را تا جایی که امکان دارد به شهرک‌های صنعتی منتقل و آنجا نیز خدمات آب، برق و گاز با قیمت پایین‌تری ارائه دهیم.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و کسانی هستند که در شهرک‌های صنعتی سرمایه‌گذاری کنند.

کد خبر 693798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.