صابر کاظمی امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل برزیل

صابر کاظمی با کسب هشت امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل برزیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال کشورمان امروز - شنبه پانزدهم مهرماه- در قالب مسابقات انتخابی المپیک مقابل تیم برزیل میزبان صف‌آرایی کرد. تیم ملی کشورمان که در چند بازی گذشت نتایج بدی را به نمایش گذاشته بود و تنها برابر قطر با شرایط دشوار به پیروزی رسید بود با روحیه نه چندان مساعد پا به این رقابت گذاشت. دو تیم برزیل تا کنون ۲۰ مرتبه مقابل هم صف آرایی کردند که تنها سه برد در لیگ جهانی ۲۰۱۴ با هدایت خولیو ولاسکو سهم ایران بوده است. تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک در مصاف با برزیل میزبان سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

صابر کاظمی و مبین نصری عنوان با کسب هشت پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکنان ایران در این دیدار را از آن خود کردند و دارلان سوزا قطر پاسور برزیل با ۱۲ امتیاز، بهترین بازیکن این دیدار بود. تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۶۲ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۳۲ پوئن در حمله، شش امتیاز در دفاع، چهار پوئن سرویس و ۲۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی والیبال برزیل نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۷۵ امتیاز کسب کردند که شامل ۳۵ امتیاز حمله، ۱۰ دفاع، هشت پوئن سرویس و ۲۲ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

کد خبر 693782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.