وضعیت مشاغل خانگی در خراسان شمالی رضایت‌بخش نیست

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: علی رغم وجود ظرفیت و زود بازدهی مشاغل خانگی، وضعیت استان از حیث ساختاری در این حوزه چندان رضایت بخش نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام رضا براتی زاده امروز شنبه- پانزدهم مهر ماه- در حاشیه بازدید از کارگاه تولیدی تابلو فرش، از ورود دستگاه قضائی در راستای ساماندهی و رفع موانع و مشکلات مشاغل خانگی در استان خبر داد.

وی افزود: دستگاه قضائی استان با تشکیل ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همواره تلاش می‌کند زمینه‌های سرمایه گذاری و تولید در استان تسهیل و تسریع شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: علی رغم وجود ظرفیت و زود بازدهی مشاغل خانگی، وضعیت استان از حیث ساختاری در این حوزه چندان رضایت بخش نیست.

وی بیان کرد: این قبیل مشاغل می‌تواند در سطوح مختلف به اقتصاد استان کمک کرده به طوری که می‌توان امیدوار بود تا با اشتغالزایی مناسب، موجبات رشد اقتصادی و توسعه پایدار در استان خراسان شمالی بیش از پیش فراهم شود.

براتی زاده به نقش بانوان در توسعه دامنه فعالیت مشاغل خانگی در استان اشاره کرد و گفت: باید این نقش و ظرفیت مهم و ارزشمند به ویژه برای بانوان خانه دار جدی گرفته شود و مسئولان نیز حمایت‌های لازم را در این مسیر اعمال کنند.

کد خبر 693779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.